Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Kommer hjem med mulig ribbens brudd og stiv nakke. Gubben dro på byen mens jeg satt igjen med barna. Ble sint og ville snakke, det endte med spark rett i brystet så jeg mistet pusten og fikk brekkninger. At jeg aldri klarer å komme meg bort, dette er ikke første gangen men den alvorligste;(
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Du forstår jo selv at du MÅ komme deg ut av forholdet. Om ikke for deg selv, så for barna. All statistikk tilsier at om far er voldelig mot mor, vil de selv havne i volderlige forhold. Elsker du barna dine, er det bare å begynne å pakke. Ikke noe å lure på. De fleste ville ha sagd av seg en arm for barna sine, så å gå ifra far som er et elendig forbilde må være en easy match. Husk at alle dine følelser for han vil dø om en stund. Kjærlighetsorg er driiiit vondt, MEN det går over.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Kom deg vekk, tvert. Han kan ikke få lov til å krenke deg og mishandle deg på den måten en eneste gang til.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 uff, dette fortjener du ikke. Hvorfor tror du at du fortjener å bli i et sånt fohold? Har han syket deg sånn ut at du ikke tror du kan finne lykke hos noen andre? Vit at du er verdt å bli behandlet godt og vit at barna dine fortjener en god barndom. Selv om de er så små at de ikke skjøner akkurat hva det er deres far gjør mot deg, har de mange vonde følelser inni seg som de ennå ikke klarer å forstå eller utrykke. Barn i hjem med vold vlir skadet med tiden...Og som mor er det din jobb å skjerme dem fra dette..Beskytt dem og gjør dem til trygge voksne, istedenfor til sinte voksne som ikke har lært hvordan man etablerer gode forhold til andre mennesker... Det er sikkert steintøft å forlate denne mannen, men det første steget er å pakke og deretter dra et sted. Og så vil andre kunne hjelpe deg til å bli der... Hvordan går det med deg som skrev dette? Med vennlig hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå