Gå til innhold

Blue village/sunwing resort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefalle noen av disse type anlegg?

Det må være sommer annlegg.

Evt steder som er fine å dra til med små barn. Vi liker ikke store bølger;)

Tyrkia og Bulgaria er utelukket

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på blue village på Kypros, Sunving resort på Kypros og Kreta. Supre steder. Alcudia på Mallorca har sunving resort, og der er det veldig langgrunt....Vings sted på Kypros anbefales på det sterkeste. Litt mye rart i vannet på stranda , eneste jeg kan klage på.

Skrevet

hvordan var de to på kypros, det er de vi vurderer nå faktisk.

Er det lenge siden du var der?

Vi er avhengige av at stranden er grei for ungene sin skyld!

Langt å gå til byen osv??

Skrevet

Anbefaler sunving. ca 30min.å gå til byen om jeg husker rett. Ikke noe særlig for de små der inne.Var der ifjor, lekkert hotell -utrolig barnevennlig! Nissi beach er ca 10min. å gå, flott strand, usikker på vannkvaliteten. Vi var på stranden ved hotellet bare og bassenget da!

Skrevet

Jeg kan på det sterkeste anbefale Blue Village sitt senter i Portugal, Monte Gordo. Helt supert for barn og gangavstand til kjempekoselig by:-)

Skrevet

I sommer har vi vært på Blue Village Callisto i Ayia Napa på Kypros. I forhold til pris, var hotellet standarden dårlig, og vi møtte mange som var misfornøyd med både det ene og det andre. Vi koste oss masse på ferien, men romstandarden og servicen var dårlig. Kanskje på tide med en oppgradering av anlegget.

Neste gang vi reiser til Kypros blir det Sunwing resort Sandy bay. Nyoppusset, barnevennlig og veldig bra service. Har bare hørt lovord om det stedet.

I fjor var vi på Blue Village Caldera beach på Kreta, og det var et flott hotell med bra service. (Fire stjerners hotell, akkurat som Callisto, utrolig nok..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...