Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Skal i bryllup neste helg av en god venn av meg. Jeg er ikke forlover, men ønsker likevel å gjøre litt stas på paret. Har derfor skrevet en sang som jeg tenkte å overraske med. Men, jeg er ikke akkurat noen sanger. Jeg klarer fint å holde en ren tone, men sangstemmen min er ikke akkurat vakker. Nå har jeg plutselig begynt å få kalde føtter. Det som jeg tenkte som en hyggelig og lite selvhøytidelig overraskelse er jeg redd vil bli min bane. Tenk om folk ler av meg og synes jeg driter meg loddrett ut. Hva hadde dere tenkt om dere har vært gjest og en av parets venner hadde skrevet en morsom sang og fremførte den - uten å ha særlig til sangstemme??
beibiboom Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 stlig! hadde jeg tenkt:) tøff dame som ikke tar seg selv så høytidelig!!
Felix&Lurifax Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg skal synge i min søsters bryllup nå til lørdag, er forlover. Kan absolutt ikke synge, men det blir litt av hele greia. det at jeg synger tror jeg sier mer enn tusen fine ord, hehe. Så jeg synes du skal synge, og om folk ler er det bare gøy! Lykke til
lisje marthemora Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Det hadde vært helt topp, spesiellt om det ar en litt artig tekst. Jeg beundrer folk som tørr og ikke tar seg selv så fryktelig seriøst. Har selv en veninne som er utrolig kerativ ,og som har diktet en sang til alle barndomsveninnene sine etter hvert de har giftet seg. Helt topp. Og tøft gjort. Men det kan jo hende at folk ler, og at det er av selve sangen og teksta og det er jo bare morro.(huff, dette ble rotete)
Solskinnsjenta Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg hadde blitt kjempeglad om noen av mine venner hadde gjort noe slikt for meg! Mannen min laget sang til meg i brylluppet vårt og alle var kjemperørt. Personlig mener jeg at alle skal og bør synge med den stemmen de har, og at personlig engasjement er viktigere enn en klassisk fin stemme! Syng i vei, brudeparet blir sikkert kjempeglade
Stratos med 3 barn Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Slapp av! Jeg sang en grovis til mannen min på bryllupet vårt og jeg kan overhode ikke synge! Satte standaren for kvelden den der kan du si Alle tok det etter hva jeg vet med humor og festen ble passe løssluppen. Gjør det!
MissAntrop Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Kjempetøft! Vurderer å gjøre det samme selv, men vet ikke om jeg har guts nok. Men jeg ville syntes det var helt fantastisk tøft om noen andre gjorde det i et bryllup jeg var i Stå på!
Søskendrøm<3 Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Det synes jeg du absolutt kan gjøre :-) Bare fokuser på hvor mye det betyr for vennen din. Da går det bra! Bare bra om det blir morsomt. Var i ett bryllup som skulle være så "perfekt og feifritt", men det var gørr kjedelig.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Det hadde jeg synes vært skikkelig hyggelig.. Bare syng sangen med den stemmen du har.. Ellers kan du trykke opp til alle gjestene, så kan de synge med også:-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå