prysseluskan Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hva er best ift små barneføtter? Har allerede hatt en antibiotikakur pga en uvennlig flis.
Nurse80 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Viss du skal unngå å få flis, så må du lakke terrassen etter du har beiset el oljet. Det er mye arbeid. Tror du må ha 2 el 3 strøk med lakk!
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Det er vel først og fremst avhengig av hvordan du rengjør treverket vel? Jeg har brukt beis, fordi jeg da slipper å gjøre det hvert år. Jeg brukte ikke høytrykkssyler men børstet det rent med terrasserens- en skikkelig drittjobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå