lucky! Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Bruker dere lammeskinn i vogn og seng nå som det er så varmt ute? Jeg har skinnet fra nøstebarn. Vesla mi blir veldig svett når det er varmt uansett hvor lite hun har på seg. Har jo lest at det skal være bra å bruke skinn men er veldig skeptisk.
beibiboom Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 jeg har gjort det, men merker at hun blir veldig klam! på barnas hus sa de at de korthåra skinna var varmeregulerende, men at de langhåra ikke er det. jeg har langhåra.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 funker iKKE her. Gutten min blir svett og han gir uttrykk for ubehag før han blir svett også. Han elsker det når det er under 15 grader eller kaldere. Tror det er veldig forskjellig fra baby til baby....men her hadde vi vært en dårlig reklame for lammeskinnet hvertfall. Fungerer ikke med ullbody heller....er uansett helt unaturlig for meg å kle babyen min i ull i 25 grader ++
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Vi bruker korthåra lammeskinn... Virker svalende her i gården hvertfall
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Det fungerer forskjellig fra barn til barn :-) Her bruker vi skinn både i senga og i vogna..! Ubehandlet, medisinsk skåret, korthåret lammeskinn SKAL være regulerende og svalende, men noen barn tåler det ikke... Har du prøvd å legge henne i bare bleia på skinnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå