Gå til innhold

tips til mat..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må begynne med å si at jeg er 8 uker på vei og har problemer med å lage middag, pluss spise den.. Trenger litt råd og tips til hvordan jeg kan lage sunn mat. Har ikke klart å spise kjøtt, kylling osv. da jeg kjenner det vokser i munnen på meg bare jeg tenker på det. Det som har gått bra er svinekjøttdeig og karbonadedeig. og litt pølser. Det er jo ikke det mest sunneste og jeg orker heller ikke noe grønnsaker... Klarer heller ikke å handle alene da jeg synes alt inni i butikken lukter.. Brød med jarlsbergost er tingen. men kan jo ikke spise det hele tiden heller. Må legge til at jeg har lagt veldig mye på meg det siste året og burde nok passe vekten i svangerskapet..

Fortstår ikke så mye av dette da jeg ikke er kvalmen heller......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de første ukene er det normalt å være kvalm.. det eneste som hjalp meg var å småspise litt hele tiden.. ett eple eller en kjeks her og der.. man legger naturligvis på seg litt ekstra men sånn er det.. forhåpentligis går det over etterhvert.. jeg klarte ikke middagsmat de første 14 ukene, så spis det du greier å spise.. jeg kjøpte noe godt pålegg og stekte rundstykker eller kjøpte babuetter jeg så fikk sambo spise det han måtte ønske.. yogurt spiste jeg mye av.. spis der du orker.. ungen tar det den skal ha.. pass på å få i deg nok drikke og frukt og grønt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...