fikk en gutt Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 kan ikke velge..?ønsker jente..men får bare tildelt ei jente?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 er ikke helt sikker men jeg tror foreldrene til sambo fikk velge.. de reiste ned dit og valgte med seg sambo.... TAKK FOR DET SVIGERS!!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Er ganske sikker på at man bare får tildelt.. Men det er jo stor forskjell fra de ulike landene. Fra noen land er det f.eks større sannsynlighet for å få utdelt spedbarn enn andre land. Noen land er det også større sannsynlighet for at dere får utdelt jente enn gutt.. Tror kanskje at Kina adopterer bort en betydelig større andel jenter enn gutter. Men, hvis jeg ikke tar helt feil er barn fra Kina ofte eldre enn f.eks fra Sør-Korea Undersøk litt så finner du nok ut av det. Jeg har ikke greie på det her.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 du får tildelt barn ja ! (unntaket er privat adopsjon) det blir gjort med tanke på barnet og på grunnlag av søknaden deres. de prøver å finne barn og foreldre som passer. (du får jo ikke velge barnet selv heller når du får på vanlig måte..)
Koala *g07* Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 om du adopterer fra kina kan du mest sannsynnlig forvente å få en jente. Tror det uansett blir bare tildelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå