Kiwi med maispire Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 tok nettopp en test(bare for moro skyld) og testen ble svaaaaaak positiv. Den er så lite positiv at når jeg ser rett på streken så er den ikke så kraftig som når jeg ser ved siden for da ser jeg streken kjempegodt. jeg har jo el nå?! Fikk mensen den 28 juli, og hadde en sa da, men testene ble negativ før den 28 juli, men nå er den kommet tilbake. Hva tror dere? Ikke missforstå, jeg er glad:D men forvirra;)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hvis jeg hadde vært deg, så ville jeg ikke teste noe før du er over IKM. Du gikk jo gjennom noen kjedelig dager da du mistet sist, så kanskje det er greit å ikke gå i samme fella igjen? Å teste midt i syklusen kan gi deg utydelige svar, og gjør at man gjerne tar gledene på forskudd.
Kiwi med maispire Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 jo sant, skal ikke gjøre det:o) Bra noe(n) holder meg nede på bakken:) hehe:) Men det hadde vært mye lettere hvis testene ikke ble positive før man var i 12 uke eller noe;) (i mine tilfeller;) )
Vesla89 - Er lei! Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Er lov å håpe da. Men kan være en slik som du hadde sist? Du får slappe av og vente to uker til å ta en ny...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå