Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 dersom anonym knappet hadde blitt fjernet? Synes vi skal gå inn for å få den fjernet, er jo talentløst at man ikke skal kunne stå frem med nick når man slenger med leppa her inne?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 neida, er litt tidig med disse anonyme syns jeg da Selvom noen kan være litt irriterende så
nups Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Spiller det noen rolle HVEM som slenger med leppa egentlig? Forandrer det noe?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Ja, faktisk. Gidder ikke å engasjere meg i en tråd som bare består av "anonym", hvem diskuterer man med da liksom.
Frus Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Hvis du ikke gidder engasjere deg i tråder med bare anonyme, spiller det vel ingen rolle at den knappen finnes? Da kan du holde deg borte og de anonyme få skravle i fred? Skjønner ikke at noen gidder bruke energi på å irritere seg over det....
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Nei, da hadde alle blitt tvunget til å være noenlunde høflige. Anonyme kan være sykt irriterende, men også ganske (ufrivillig) morsomme;-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Hihi, prøvde du å sanke billige poeng hos de "garvede" kranglerne nå, Girly? Så ikke ut som om det slo helt an... Hilsen for øyeblikket
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 da hadde det ikke blitt noe krangleside da.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2007 Synes bare det er utrolig teit å ikke tørre å stå for det man mener. Inne på skravle så er vi ihvertfall såpass tøffe at vi står for det vi mener - trenger ikke gjemme oss bak anonym knappen.
Gjest ->>- Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Men inne på skravle mener man jo knapt noen ting, og i hvert fall ikke noe annet enn alle de andre mener. =)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2007 ) Det hender at vi har en liten krangel der også.
Happy Ignorant Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Ja, haha, såpass tøffe at dere baksnakker hverandre her isteden. Ærlig talt, det er ikke særlig tøft å være skravler! Og jeg tror ikke kranglesiden hadde hatt godt av å miste anonymknappen og dermed bli like boring som skravle.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 Hvor mye mindre anonym er man hvis man bruker nick som "Loiz" og "sug lut" osv?
Happy Ignorant Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 Man gir seg iallefall til kjenne som NOEN, ikke som INGEN! Folk må for all del gjerne stå fram med eget navn, fødselsdato eller navnet til barna sine i nicket sitt. Gjerne for meg, men JEG gjør det ikke. Ei heller legger jeg ut om private eller personlige ting her inne, har ingen hjemmeside og er ikke på facebook. Meningene mine, derimot, har jeg ingen problemer med å dele med andre, og jeg står for dem med nicket mitt:
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Der tar du feil ->>- Jeg mener da ting som ikke de andre gjør, men det er sikkert fordi jeg er så gammel;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå