Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Det begynte med Thea, siden verken jeg eller sambo har noe direkte forbindelse med dette navnet og så en måned etterpå kom vi på Nathalie som også min oldemor heter uten jeg faktisk var klar over det...så vi har endt opp med Thea Nathalie?
Kahbean Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Nydelig! Er vanligsvis ikke så glad i dobbelt navn men du fant to som passe veldig fint sammens!
pandabjørn Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 synes navnet var kjempe fint passer kjempe godt sammen også )
Mamma'n til lille David Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg synes også navnene er utrolig fine, men prøvde å si de høyt for meg selv, og for å være ærlig synes jeg det er litt..ehm.. nasalt å si de sammen. TheA nAthalie.. men for all del, vakre navn begge to..har faktisk tenkt litt på Madeleine selv
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Syns det var fint! Natalie er et av de fineste navnene jeg vet om.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 Synes navnet var fint selv, men ble positivt overrasket over at så mange synes det samme Takk så mye for meninger!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 min første heter Jenny Nathalie....venter nr 2 på mars 08 å vis d blir jente tente vi på thea marie
April76 er på overtid! Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Kjempe fint navn...passet bra sammen Vår dattter heter Tia...veldig likt Thea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå