Gå til innhold

Ang navn på jentebaby...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å kalle datteren vår for Olava, får mange negative tilbakemeldinger... Er det virkelig så fælt...?

 

Hun er kalt opp etter min manns mormor, måtte "smake" endel på navnet, men etter en stund syns jeg navnet ble bare finere og finere...

 

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dere skal kalle henne det som dere vil jeg - og det er en uting av andre å si noe negativt om navnet hun får!

 

For øvrig synes jeg slett ikke det er ille, men jeg tror jeg måtte smakt litt på det før jeg kunne brukt det selv, ja.

Skrevet

Det er som du sier navn blir finere og finere..når det kommer på et menneske:-)

Velg det navnet du vil. Negative bemerkninger kan du komme til å få, men da vet du jo det da. Jeg synes forresten det er kjempefint.

 

Skrevet

 

Olava er en flott navn :)

 

Og uansett; drit i hva andre syns, det er DERE som bestemmer!

 

Klem

Skrevet

Signerer de to over her. Uvanlig ja, men veldig fint når man venner seg litt til det ;) Og ekstra stas når det er pga oppkalling og slikt. Har selv uvanlige navn på barna mine, men de navnene betyr så mye for mannen min og meg at det hadde vært HELT uaktuelt med andre navn. Så får andre bare bli vant med det.

Skrevet

det er et nydelig navn!!! jeg liker de gamle "oldemornavnene", og vi har kalt datteren vår alma-linnea. jeg vet at mange synes det er grusomt, men vi bryr oss ikke om dem! alma-linnea klernavnet sitt veldig godt hun, og det er det viktigste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...