Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei, Jeg vet ikke om det er noen som kan hjelpe her inne... men prøver likevel. Jeg har i hele mitt liv hatt innovervendte brystvorter... Dette er utrolig plagsomt og det er gått så langt at jeg faktisk vurderer operasjon.... Er det noen her inne som også har dette "problemet" og vet hvor jeg kan henvende meg for å få dette fikset og hvor mye det evt koster..?? Alle svar mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Heisann Ikke vet jeg hvor mye det koster, men jeg vet at Volvat medisinske senter i Bergen fikser slikt. Ring dit og hør med dem. Håper du kan svar hvor mye det koster her.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg skal nok klare å slikke dem såpass at de blir utovervendte i stedet.....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Hmm... var vel helst ute etter seriøse svar da.... HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Hei og takk for svar! Jeg har vært i kontakt med Volvat medisinske her i Oslo. De skulle sjekke litt priser og gi meg en tilbakemld.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hei! Har du barn og ammet de? Jeg hadde innadvente brystknopper før jeg fikk første, fikk t.o.m.beskjed på sykehuset at det kunne bli et problem med amming. Etter litt plunder i starten fikk vi det til og siden har jeg hatt ganske store utovervendte brystknopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå