Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg har noen ganger fått mageknip- lignende smerter, som kommer med ca 5-10 minutters mellomrom. Det kniper til på begge sider av magen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Dytter,noen som vet. Har hørt at man kjenner at magen strammer men at det ikke skal gjøre vondt men det gjør det i så fall hos meg..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 viss de kommer regelmessig burde du ringe jordmor/føden å høre..kan jo være rier..eller modningsrier..spørs hvor langt du er på vei:)
gabi Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg har kynnere som kjennes omtrent ut som å ha hold, litt vondt men ikke mye. Smertemessig vil jeg si at det er en glidende overgang fra kynnere til maserier og til ordentlige rier. Kynnerne trenger altså ikke være helt smertefrie.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg har hatt sterke kynnere i hele svangerskapet... Så sterke at jeg ikke får sove om natten, får pustebesvær og griiiner av smerte.. Jeg ringte føden når jeg var 24 uker på vei pga. Kynnerne kom kraftig med bare 2-4 minutters mellomrom (som varte til sammen i 3 timer)... Jeg fikk komme til kontroll med en gang, å det var heldigvis ikke modningsrier... Så det kan faktisk være regelmessig og helt for jæævli vondt uten at det er noe som er på gang..! Som dem sa, noen sliter mer enn andre med kynnere i svangerskapet. Å jeg var vist en av dem som måtte nøye meg med sterkere og sterkere kynnere ut svangerskapet og en heftig styrtfødsel. hoho...
mari.a Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 jeg synes for min del ikke at d kjennes ut som mageknip, men ikke helt smertefritt...mest ubehagelig..det strammer seg-knyter seg over hele magen og den kjennes "superhard"...og d kommer nesten alltid om jeg er aktiv el anstrenger meg..
Julie- Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Hva mener du med heftig styrtfødsel Kristine91? Hvordan kan du vite det på forhånd, mener jeg? (Ser du ikke har født enda..)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 hehe JEG sier ikke at jeg vet jeg vil få det, men jordmor og legene sier jeg vil få en ganske så rask fødsel siden jeg har hatt og har så utrolig mye og sterke kynnere... altså, hver dag, hele tiden.
vårensblomst Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Hei du. Du skal ikke forvente deg det verste fordi om du har mange og vonde kynnere. Jeg hadde det med min første, og fødselen var en helt herlig opplevelse som tok 12 timer fra første tegn til han var ute. Helt etter boken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå