Høstspire 2011 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei. Når jeg blir gravid ønsker jeg at dersom det blir en gutt skal han hete sebastian eller sander, og dersom det blir ei jente vil vi hun skal hete Malin. Vet dere om et navn som går sammen med Malin slik at jenta kan få to navn?
*Kattemor* fikk jente Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Mange flotte navn, men vet ikke hva du liker.. Fredrikke, Linnea...? Lykke til =)
temi & keli Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Malin Emilie Malin Eline Malin Elise Malin Iselin Malin Isabell Malin Katrine Malin Amalie Malin Amelie Malin Sofie/a Malin Kristine/a Malin Viktoria ...tror du har mange flere å velge mellom )
Høstspire 2011 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Åh, Malin Sofia va nydelig!=) Tusen takk! Har dere noen favoritter?
Festis Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Hihi... DET heter jeg!! Malin efter "Malin på Saltkråkan" og Sofia efter Oldemor.. Artig!!
konvall Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Datteren min heter Malin. Hun skulle egentlig ha dobbeltnavn. Da skulle hun hete Malin Elida.
2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Jeg synes maren emilie er veldig fint....hvis du kunne tenke deg et alternativ til malin
~Simelisa & Marina~ Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Jeg synes at d passer veldig godt med Malin Annie jeg da, men kanskje d har seg at jeg har ei venninne som har ei datter som heter det... MVH
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 syns i grunn malin sto penest for seg selv jeg,om jeg skal være dønn ærlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå