Gå til innhold

Mens vi snakker om ekle,offentlige bad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undrer meg over de foreldrene som lar barna sine bade midt i spikersuppa i Oslo sentrum,i det grunne fontenebassenget der!(aner ikke hva en kaller sånne) Tenk alle fulle folka som har pissa,spydd,hellt øl,sprit og det som verre er,opp i det vannet. Skitne,bakteriebefengte byfugler som driter og sprer bakterier oppi der.... Og midt oppi der lå det både ett- og to-åringer å "svømte" nakne og fornøyd i solsteiken!

Og så er mødrene livredde for å spise salami i svangerskapet,tør ikke grave i hagen i tilfelle det er kattebæsj der osv osv,men detta sjenker de visst ikke en tanke!

Hva med å ta barna ned til sjøen,eller skaffe de et lite plaskebasseng i hagen eller noe! Man kan ikke skjerme seg helt for bakterier,det er klart,men akkurat den søla der ville jeg ikke latt mine unger plaske rundt i,er ikke akkurat sånn at de bytter ut det vannet daglig,eller tilsetter klor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier bare AMEN til dette innlegget jeg Elli!!!

Skrevet

Ja, ikke sant.. Himmel og hav..

Skrevet

Helt enig, elli-karamelli!!! Og en annen ting jeg ikke skjønner, er alle de som lar barna sine fyke nakne rundt på stranda!? Det må jo bli mye sand på sarte steder, for ikke snakke om bakterier og andre ekle ting... Også lurer de etterpå på hvorfor barnet er så sår på stompen og kjønnsdelene? HALLO???

Skrevet

Unger sitter med rompa planta ned i sanda åtti prosent av tida de er på stranda. Resten står de i vannet og tisser. Så jeg vet ikke jeg, hva slags badetruser du har på ungene dine, men jeg vil anbefale deg å ta patent på dem før det er for sent. Verdens eneste anti-bakterielle/anti-"ekle ting"-badetruser...

Skrevet

Altså, nå har ikke jeg barn ennå, jeg bare lurte på om det ikke kunne være lurt å ta på dem badetøy på stranda, liksom..? Istedenfor at de skal fly rundt kliss nakne..?

Skrevet

Småbarna liker jo å tasse rundt i bare stumpen,tror ikke det er så gærnt,men kan jo stikke under et håndkle om de sitter mye i sanda da. Er badetøyet vått må det vel byttes eller tas av for tørking...

Skrevet

hvis noen klarer å finne på en løsning hvordan man kan unngå SAND under badebuksa så vil jeg gjerne vite om den!

Har IKKE dødd av å få sand på meg, så mine unger dør nok heller ikke av det.

Men er enig med elli, trenger ikke la de bade i urin, bais og øl:P

Skrevet

Det er sikkert lurt, men det forhindrer neppe at bakterier og "ekle ting" (fortsatt usikker på hva det egentlig innebærer) kommer til i områdene badetrusene dekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...