1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Misa har født i natt en fin gutt Hun kommer sikkert med sin historie seinere.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Å så koselig. Du får hilse å gratulere henne da =)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 så utrolig flott!!!! :) Gratulerer så masse!!! Da blir det snart trilletur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå