Labbetøs Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hehe. Har aldrig før fått 100 svar på en tråd. Og den kommer sikkert til å rulle videre også. Spesielt nå som jeg her sier at jeg enda ikke "innrømmer feilen". Haha. Det blir morsomt å se hvor lang den blir. Vet noen hva som er "rekorden" over lengste tråd her inne? Kanskje vi havner dær? Jeg er ikke en sånn som bryr meg om anonyme, men jeg gidder ikke være her for en hver pris. Som ammehjelper er man ikke akkurat avhengig av DIB for å hjelpe folk. Nei er jeg uønsket så dar jeg heller. Profilen min kommer til å dø innen kort tid. Bye bye jenter. Helt utrolig at det finnes så mange "modne" anonyme her. Litt synd da, for det er utrolig mange vakre (ikke bare utsenedet) mennesker her inne også. :-)
Circe Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Drit i dem.. Er heldigvis masse bra folk her, men fy f... og det er mange gjøkhuer her også...
Kose-KU Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hei Ellie! Du er ikke uønsket av meg! Synes du gir mange veldig gode råd på ammedebatten. Synes du skal bli her, og at dere som klager på Ellie bør ta en tur inn og lese på ammedebatten.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 OK; så da var det deg som var den anonyme HI, da? Siden det er du som har fått så mange svar på tråden...?
Labbetøs Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Nope. Og derfor kutter jeg ikke bare hele greia ved å "innrømme feilen". Den får heller bare skure og gå. Jeg syns det er morsom lesning. :-)
Labbetøs Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Circe og kengumamma: Takk for tilliten. Dere er blandt den siste kategorien nevnt i HI her i denne tråden. :-)
Circe Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Hehe.. takk STÅ PÅ! Dekker ryggen din jeg... "Kjenner" deg ikke da, men liker ikke dritt
Labbetøs Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 Hehe. Takk. Jeg var meldlem av Bims H A en stund, men meldte meg ut da det tok helt av med tiss og bæsjehumor. Den gikk litt lenger enn humoren min gjør. Dær var det mye kos og groviser en stund. Hva skjedde egentlig? Har ikke sett noen H A-tråder på en stund.
Kose-KU Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Takk Håper du blir her, og ikke bryr deg om disse kipe anonyme.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Sorry, men dette har jeg ikke fått med meg, hvilken tråd?
Labbetøs Skrevet 7. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10019329 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10011816 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10019176 Folk kan være utrolig slemme her inne
Circe Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Aner ikke egentlig jeg. er vel noen i ny og ne. Men er sjelden på bim jeg da.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Å herregud det går ikke ann å være så jævlig.. dette må være småjenter som ikke har barn engang, eller smågutter som er her på faenskap. Skjønner godt du føler deg hetsa, men ikke la møkkafolka få viljen sin.. løft hodet og gi blaffen i sånne patetiske dritunger... står støtt bak deg:) klem
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Ja det er mulig lille venn, når du driter deg så sykt ut og etterpå IKKE innrømmer det Ellie!! Gosh girl...u suck:-(
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Uff! Folk kan være ganske jævlige! Og i tillegg finnes ingen grunn! Bli her du Ellie -prøv å ikke bry deg om det her... Jeg ble helt paff av dette jeg -tenker folk i det hele tatt at dem sårer andre her eller tror de ikke det finnes ekte personer bak disse innleggene -man kan jo lure...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 Ja, folk blir visst engasjerte når noen dummer seg ut! Har ikke giddet å svare på den tråden, men det var utrolig vittig da! Hehe :oP Det var jo et greit bryllup, husker jeg så bildene når du la ut link. Sånn går det når man misbruker anonym-knappen og glemmer seg ;o) Det var jo uansett bare søtt at du var så stolt av de bildene dine da... Hvorfor spurte du ikke heller om vi ville se de igjen, og la ut linken? Hehe ) Men de andre som slenger dritt bak anonym kan ikke ha det godt med seg selv, syns synd på dem. De sitter der bak data'n sin hjemme, ensomme med mye frustrasjon inni seg, og tror de løser det ved å lire av seg noen fjortis-kommentarer på nett. Snakk om god hjernekapasitet på dem. Ta en tur til legen heller? Så får dere gjort noe med det dere sliter så inderlig og sikkert ubevisst med??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Du FødtMeEn+++! Husker du den gangen du dreit deg ut da? Det husker jeg...vips, glemte anonym du også lille venn:-)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 Ja, men det var ikke at jeg ga meg ut for å være en annen. Det var et problem jeg slet med, som jeg ønsket råd om her inne, uten at jeg ville vise hvem jeg var. MEN jeg pleier aldri å trykke på anonym-knappen, så da glemte jeg den ganske fort )
manonym Skrevet 7. august 2007 #19 Skrevet 7. august 2007 Synst den tråden bare var morsom jeg, den hvor anonymknappen ble glemt altså, hvem som glemte den er det samme for meg=) Men te do andre er bare unødvendige. Men hvorfor ikke bare be moderator om å slette de istedenfor å svare mye til en idiot av en anonym? Er det ikke det som er personhets da? Jeg håper nå ikke du forlater oss Ellie, synst mange flykter her fra nå for tiden... Og du er en av de jeg husker nicket til så bare det er sagt=) Så ikke forlat oss er du grei;)
Labbetøs Skrevet 7. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 7. august 2007 Takk damer. Godt å få litt støtte når folk har det så morsomt.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. august 2007 #21 Skrevet 7. august 2007 skjønner ikke at folk kan ha det så morsomt på andres bekostning jeg og ikke skjønner jeg hva som var morsomt? Syntes faktisk at dette er en side hvor man ikke skal gjøre narr av folk. Særlig om de først var anonyme og så "glemt" å trykke på anonymknappen etterpå... Alle kan gjøre feil,bare teit å henge seg opp i det. Sier ikke at det var det du gjorde Ellie,men bare sier at det er mange andre som kan risikere å gjøre det og da er det ikke morsomt at noen ler av det! Så du har min støtte Ellie:) Bli her du:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #22 Skrevet 7. august 2007 Drit i de anonyme da Men jeg har nå litt vondt for å tro at dere skriver "skjøen" både du og venninna di, Ellie
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #23 Skrevet 7. august 2007 det som var morsomt var ikke bare at hu glemte anonymknappen, men at hun utga seg for å være noen andre, og hele greia ble egentlig litt patetisk.. ganske underholdende..! men vil jo ikke gjøre narr av henne fordi..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #24 Skrevet 7. august 2007 Hadde aldri blitt så mye oppstyr rundt innlegget til HI, hvis det hadde inneholdt et seriøst problem, og ikke bare ei som med en aldri så liten hvit løgn ville få mer skryt om bryllupet sitt. man får det man ber om, og i denne situasjonen mener jeg at HI ba om det. Men ser jo ut til at hun selv morer seg over oppmerksomheten, så da er jo alle fornøyd. Hun har jo fått det hun ønsket med innlegget i utgangspunktet ;oP Oppmerksomhet! Haha.. er jo til å le av.. Ha..... Ha.........................................HA!
Koala *g07* Skrevet 7. august 2007 #25 Skrevet 7. august 2007 Det interessante her er jo faktisk at det må jo være fult av folk som ikke har noe annet å gjøre enn å gå rundt å huske på at andre har driti seg ut... my god.. vitner jo litt om fritidsproblemer.. HENGER en smule litt for mye på dib eller???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå