Gå til innhold

Hva er dere opptatt av om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...utenom hvor mange dager,minutter og sekunder det er igjen til termin, slimpropper, kynnere, fostervann, drittlei, kanel, bringebærblader,oljer som starter fødsel,vekt,"skjer det noe snart"

Jeg leser, hører radio, rydder og vasker litt, svetter i solen, treffer venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stort sett det man må gjøre i løpet av en dag når man har hus.. vasker rydder, lager middag til sambo kommer hjem, besøker venner og familie, får besøk.. sitte i sola.. sløvern foran pcen.. går tur osv..

Skrevet

Jeg er opptatt av å bli ferdig med alt jeg skal bli ferdig med på jobben.(og har litt dårlig samvittighet fordi jeg sniker meg innom bim noen ganger iløpet av dagen....). I tillegg er jeg opptatt av å nyte de siste ukene som ettbarnsmor til vår herlige ettåring som snart må dele oppmerksomheten med en liten søster....

Skrevet

Leser bok ser på tv, nyter solen, rydder litt i huset, lager mat osv

Skrevet

Det jeg er opptatt av er at jeg skal bli mamma om 16 dager! (Skal ha keisersnitt så vet når den lille kommer) Babyen som sparker i magen, titte på sprinkelsenga, vaske babyklær, kynnere, rastløse ben, prøve å få litt søvn og min gigantiske fortsatt voksende fotballmage.

Det jeg fyller dagen med for å prøve å få tida til å gå er å svømme, lime bilder inn i album, lunsje med venner, lese bøker, shoppe på nett, besøke familie, brenne CDer og se på alle Sopranos sesongene på DVD ;-)

Skrevet

Hmm.. foruten all svangerskaps- og baby tingene så er det "World of Warcraft" som opptar meg. Har ikke helt vokst fra meg det å spille dataspill ect :P Kommer vel aldri til å gjøre det heller. Foruten det så er det å svette i skyggen, venner, ser endel på film og plage sambo :)

Skrevet

Koser meg egentlig!

Har passet på å ha fått truffet alle ferierende venninner til

kaffeslabberas uten barneforstyrrelser. Ikke noe galt i det.

De har nesten alle sammen barn, men har i ferien hatt

behov for egentid. Det har vært superkoselig, og kanskje

lenge til neste gang.

Pusla mye rundt i huset når formen har tillatt det.

Strikket nærmere 20 par med pulsvanter til venner.

(Tok opp strikking igjen etter 20 år strikkefri, hehe).

Gått løs på sambos Donald samling, og har jaggu

lest unna nesten alle Donaldblader fra 1978 - 1989.

Begynner kanskje så smått å vente litt nå som det er

23 dager igjen, men fortsatt føler jeg at det er greit

å kose seg litt til:o)

Skrevet

Tusen takk for pulsvanter, Minnie! :)

..pene perler på! Flinkesen er du!

Tja -hva gjør jeg om dagen?

Shoppingturer, besøksrunder, huspussel (både ut- og innvendig),

litt lekselesing og litt mer datatid..

Prøver å leve livet som jeg alltid har gjort det,

men det går sakte og det er slitsomt.. Ingen tvil om den saken..

Men jeg har lopper i blodet, så uansett om jeg er satt inn med

lim eller ei, så MÅ jeg liksom finne på 'noe', da..

Kommer til angre i spetember en gang..

'Urk... hvorfor slappet jeg ikke bare av?!'

Skrevet

Jeg tasser rundt i heimen og småpusler med ting, prøver å få gått på do, gjemmer mobilen min fordi jeg er så lei av alle som ringer for å høre om det har skjedd noe, prøver å finne igjen mobilen min fordi jeg har glemt hvor jeg gjemte den, gleder meg til posten kommer for da har jeg noe å lese på...

Også prøver jeg å få noen timer på øyet innimellom da... :-)

Skrevet

Jeg holder på med julevasken av huset!

HAr vasket vinduet vegger og tak på soverom stue og kjøkken nå, og har vaskerom og gang igjen. så skal jeg rydde på boden, og vaske alle kjøkkenskapene innvendig, forhåpentligvis før nurket kommer......går en smule saktere enn vanlig, men jeg fant ut at det var bedre og gjøre det nå, enn å måtte gjøre det når nurket er på plass....

Skrevet

Nå bruker jeg så mye tid og krefter jeg kan på min samboer og datteren vår på to år.

Har termin om tre dager, så nå bare koser vi oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...