Gå til innhold

Noen som venter barn med gift mann???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg gjør det:) Venter barn med en mann som er gift (med meg)

Skrevet

Jeg også! (Altså med min egen mann, ikke med moonlight83s mann...hehe)

Skrevet

He he he....stilig svar.....

Skrevet

ja,med han som er gift med meg...

Skrevet

Bare gøy første gangen noen svarte det der.... Hvor er slutsene som har røvet til seg en annen kvinnes manns sæd henne da?(DEN lekre setninga,forresten!)

Skrevet

Tror du virkelig noen ville stått frem dersom de gjorde det? :P

Uansett, jeg venter ikke barn med en gift mann, men en samboer (som er min)

Skrevet

Jeg gjør! Har en god kamerat som er gift med en av mine barndomsvenninner. Jeg har ikke funnet den rette ennå, men føler meg klar til å få barn. Så min gode kamerat har sagt at han vil hjelpe meg med dette. Vi startet "prøveprøsjektet" allerede i fjor, men jeg sluttet ikke på pillene før i april. Jeg liker han jo vedig godt, så vorfor ikke "utnytte" situasjonen litt. Han har da ikke vondt av det :) Haha :)

Sluttet som sagt med pillene og den berømte spiren satt på første forsøk. Egentlig litt synd at den satt så fort, men vi har bestemt oss for likevel å fortsette sengekosen for vi begge liker det jo veldig godt. Og det kona han ikke vet, har hun ikke vondt av. Jeg har ingen kontakt med henne lengre. Ser henne kun når vi er på de samme festene.

De har ikke klart å få barn sammen, så mitt barn blir hans førstefødte.

Skrevet

Min samboer er gift, og det er ikke med meg!

Skrevet

Hvorfor er ikke din samboer gift med deg da?

Skrevet

Hore kaller vi sånne som deg.. Dere er vel like stygge,,dere fortjener hverandre..du er sikkert så jævla feit at han "puler" deg mellom valkene..

Lufthode...

Skrevet

Hore er et begrep man bruker på kvinner som selger sex. Ingen har solgt sex i denne spalten, og er derfor ikke horer. Jævla feit, pule,lufthode og valker... vel vel, sier vel mest om deg det anonym 1932

Skrevet

Hva er det å lure i?

For å svare så gjør jeg det ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...