vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 men æ we bare kvalm tå varmen æ....føl itj mæ vell i små skjørt å kjola lengere....trives best i hettegenser å joggebukse...men det e alt for varmt d no
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 føler meg heller ikke vel i små plagg om dagen, men det blåser jeg i akkurat nå.. jeg planter meg ut i sola for nå skal kroppen få litt farge..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå