Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Noen som vet det? Jeg fikk beskjed på føden i går kveld at min livmorhals er 4 cm...
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 ...og da er den normal:o) full lengde er 4 cm
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 ok.. ja hun sa det var normalt... så.. ok greit å vite:)
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 ikke spesielt mye på gang enda for deg da desverre:o( den kortes vel inn etterhvert som det blir åpning..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 ja det var det hun nevnte... at ettersom den ikke har kommet frem så var det ikke noe på gang. Men det er ikke å farlig.. nå har jeg fått en skikkelig kontroll (4 uker siden jeg var på kontroll sist pga felles-ferien) så nå vet jeg at alt er bra i magen og nå har tigergutt fått innvilget husrom i 1 uke til om han trenger det.. blir uansett satt igang om 8 dager.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Misunner deg virkelig, gi meg dine 4cm så skal du få mine 3mm. Du våkner hver dag og håper på å føde mens jeg våkner og håper jeg ikke skal føde. 4cm er ganske langt til å være så på slutten av svangerskapet, men den kan fort kortes og/eller åpne seg. Livmorhalsen må ikke flate ut før den åpner seg
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Ja, da er den ikke akkurat kort da. Var helt sikker på at du hadde fått en liten en jeg nå. Uff, babyen kommer vel snart tenker jeg. Vet ikke helt hvor fort denne livmorhalsen kan korte seg jeg?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 åh neida tigergutten min har tenkt å bli boende der inne tror jeg. hehe. Jeg aner ikke hvor raskt det ev kan ta før den er flatet ut.. men tenker ikke å mye på det..nå får det bare skje når det kjer.. jeg er igang om 8 dager uansett.. så det går fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå