Gå til innhold

Til *BabyCakes* må bare spørre


milla6

Anbefalte innlegg

Hvor bor du på korset, jeg bare er litt nysgjerrig på hvem du er.

Jeg bor i Åsenhagen, og hvis alt går bra denne gang kommer vi kanskje på samme barselgruppe. Har en sønn på 3,5år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

 

hehe...nå blei jeg litt svett her....hehe..nei da...Bare å spørre..

 

Jeg bor nede på holt Lensmann Klevs vei...=o)...

 

Vi ligger ganske likt vi da...=oD...Artig...hadde jo håpet noen her på korset bodde i nærheten...=o)

 

Det kommer nok til å gå bra med deg=o)...Krysser fingrene...

 

Når skla du til jordmor da? Jeg skal dit den 19 sep...Leenge til...Men legen om to uker da...Har lege på Skedsmosenteret...=o)

 

Hva med deg? Hvordan går det???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var da ikke så langt unna ;-)

 

Jeg har ikke fått noen time hos Jordmor ennå, skal til legen på første

kontroll den 21 august. Tiden går utrolig treigt når man venter....

Jeg går til legen på Skedsmo Medisinske Senter, de som ligger over Meny.

 

Ellers går alt bra, sliten og trøtt, men har blitt bedre enn det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, neeesten naboer...hehe...

 

Jeg ringte tidlig til lege og jordmor jeg da... Sånn at jeg var sikker på at jeg skulle få timene mine...hehe...

 

Godt at du blir bedre da...Er selv ganske sliten og trøtt, men har begynt sånn innimellom å kjenne, hehe, hva skal jeg kalle det, tak eller sånn murringer...Men tror det er livmoren som er på vei opp...

 

Kjenner når jeg har jobbet at det tar skikkelig i ryggen...Hehe, mamma sier jeg syter skikkelig i dette svangerskapet...hehe..Kan si meg enig...=oD...Men synes jeg har lov denne gangen da...=o)

 

Når har lille gutten din bursdag? Siden han er omtrent like gammel som min lille (store) gutt...Han har bursdag den 16. oktober og da blir han 4...Ojoj..tiden går fort...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Registrert meg akkurat inne her nå. Ser det er flere fra Korset som er i mars-klubben. Så gøy! Jeg bor på Vestvollen. Termin 12 mars.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ringt jordmor ennå jeg da, har faktisk ikke tenkt på det.

Godt å høre at du også har noen slags tak eller stikking som jeg kaller det, jeg synes det er litt vondt noen ganger, da blir jeg engstelig...som vanlig he he

 

Man har lov til å syte, kjenner meg igjen gitt, mamma får gjennomgå stakkar.

Det er ikke stor forskjell på gutta våre, min er født den 10 des. Da blir han 4 år, man kan si tiden går fort ja, han er fortsatt min lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro med flere fra korset. Jeg har termin 1 mars, men kan tenke meg jeg føder rundt 12 i steden. Gikk langt over tiden med første mann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolla76:

 

Så hartig da...Ble veldig nysgjerrig nå ja...hehe...

 

Har også (foreløpig) termin i mars og tror jeg går over tiden denne gangen...Vil ikke ha februar barn...

Ønsker meg mars barn og da skal den jaggu meg sitte der til da også...hehe...

 

Jeg ble satt i gang to uker før termin med min første, så er veldig spent om jeg føder før eller etter termin...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...