prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 vesla styrer på der inne! skal tro hva denne kulen er jeg..om det er rompa,eller knærne eller hva d er..noen som opplever det samme? er som om magen min ser ut som et egg,for akkurat over naveln der,så buler det altså mer enn ellers på magen.. hihi,veit hu ligger med hue ned da,for i d siste er hun begynt å hikke!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 begynner de ikke å hikke før de ligger med hodet nedover???
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 he he... har akkurat det samme her. er morsomt å se på. er sikker på at det er rumpen her. da jeg kjenner beina lenger borte ved ribbena.
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 de begynner jo sikkert å hikke før det..aner ikke jeg..men mye lettere å vite når man kjenner hikkinga da;O) kasnkje det ER stumpen ja!har noe som stikker i venstre side,så hvor i heiteste har hun da gjort av den andre lanken..tjihi..arti å se på er d hvertfall..ikke liker ho å bli strøket på rumpen heller..ville protester her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå