Circe Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 HAR DET RABLA FOR HELE GJENGEN HER INNE ELLER?? Hvor gamle er enkelte her inne? Har dere så dårlig selvtillit at dere er nødt til å slenge dritt til andre? La nå for pokker folk drite seg ut. La folk få kalle ungene sine hva de vil. Slutt å døm andre. Enkelte her oppfører seg som en gjeng med kaklehøner som er midt i puberteten.
RompeRock Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Ups, hva har skjedd? Er her lite for tida. Men merker jeg ble nysgjerrig nå. Husker forresten nicket ditt fra BiM. Hvor gammel er din baby?
Circe Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Folk er bare tette i trynet. Og det irriterer meg. Tobias er blitt 4,5 mnd. Hadde du samme nick på Bim? Har du gutt/jente? alder?
RompeRock Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Nei, het tjukkebolla på BiM. Var ikke der så mye heller. Synes det er mye rart, både der inne og her. Lillesnuppa her er snart 6 mnd Så forresten den tråden du nok sikter til. At det er mulig. En umoden gjeng med fjortistendenser. Eller, fjortisene har muligens mer folkeskikk enn en del her inne. Jaja...
esmase Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Det virker som om det er ok å være tøff i trynet så lenge de kan gjemme seg bak anonymknappen. Tenk at dette er mødre som skal lære barna sine etikk og moral.... Jeg blir helt matt noen ganger,og spesielt igår var det en del som gikk laaaaangt over streken. Håper de får en hilsen fra Moderator.
Circe Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Mye som skjer nå da..?? hehe.. Skal ikke se bort fra at fjortisene har mer folkeskikk. Det som skjer her er bare lavmål ihvertfall...
Circe Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 Blir sjokka hvis moderator gjør noe som helst egentlig. Men er jo lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå