Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hvordan går det med deg/dere der "nede"? Ser du er over IKM nå, og vi venter jo på deg vettu! ;0) Her går det bare bra. Er i jobb enda JIPPI! Helt utrolig mtp forrige svangerskap. Kvalmen begynner endelig å slippe taket, selv om den er der om morran. Vi i "exu-klubben-07" går visst med jenter i magen hele gjengen. Morro =0) Min jente er visstnok STOR, selv om jeg fikk flytta termin 1 uke frem fra 1.nyttårsdag til 1.juledag, er ho fortsatt stor! Og særlig siden jeg VET at ul.terminen ikke kan stemme. Men hvem sier vel neitakk til 1 uke kortere svangerskap, spesielt med en stor unge i magen? Ikke jeg i allefall. ;0) Krysser fingrene for deg i dag, og håper på positiv test. Det fortjener du virkelig! Klemmer fra
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 ja nå er jeg også inne på listene her for og se om jeg finner deg. jeg venter også en jente:-)) håper du har det fint. klem
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 *dytteeeee*
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 hmmmmmmmmmmm......?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2007 Å så kjipt å få tr så lenge på "overtid"! Ja den kroppen er ikke alltid så enkel å forstå seg på......Det vet jeg alt om som forhenværende medlem av "Rundlurt"klubben.. ;0) Bare å gå på med ny frisk. Det skjer nok når du minst venter det! =0) God helg til deg og dine! Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå