prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 i dag,7 august,hadde jeg termin med min førstefødte for fem år siden...husker enda så utålmodig jeg var da denne dagen faktisk gikk forbi uten at noe skjedde! rart med det,bare 6% av oss føder på denne dagen(termin) men likevel er termindatoen nesten magisk! lillegutt kom ikke før tre dager etter den dagen for fem år siden:O)
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg har bevist valgt å ikke tenke så mye på den magiske datoen jeg. På sp.mål om når termin er så svarer jeg som oftest "midten av august"
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 hihi,joda,jeg og..men vil nok kjenne et stik av skuffelse likevel om det går forbi denne datoen tror jeg;o)
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 det er jo den datoen vi har sett frem til i 9 mnd... den dagen vi teller ned til liksom.. blir nok også skuffet om det går lenge over den datoen, men prøver å tenke at statistikken tilsier at jeg kommer til å gå over ,så får gjøre det beste ut av det:) ingen tegen på noe her iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå