Gå til innhold

Er det bare 230 stk her inne???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel på din baby totalt...blir vel bare skarve 15 brukere her inne på skravle da hehe

 

alle på ferie..`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok du er her...kjekt da er vi i alle fall to...er jo litt greit og da...føler at det er mere rom å bevege seg på liksom når vi er så få her inne...

Skrevet

Ferie og sol hvem er vel det

kanskje er det bare oss tre

som sitter her og surrer bort dagen, istedenfor å sitte i hagen

måtte bare dikte litt mer

for som du på Din Baby ser

så er det nesten bare det som har vært gøy

her er det isteden så mye støy.

 

He he lyrisk i dag jeg, synes det var så gøy. Ellers har det vært så lite glede her, så vi får prøve å få opp stemningen litt. Ha en super dag alle sammen........

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...