Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vel på din baby totalt...blir vel bare skarve 15 brukere her inne på skravle da hehe alle på ferie..`?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 ok du er her...kjekt da er vi i alle fall to...er jo litt greit og da...føler at det er mere rom å bevege seg på liksom når vi er så få her inne...
Skravlemamman Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Ferie og sol hvem er vel det kanskje er det bare oss tre som sitter her og surrer bort dagen, istedenfor å sitte i hagen måtte bare dikte litt mer for som du på Din Baby ser så er det nesten bare det som har vært gøy her er det isteden så mye støy. He he lyrisk i dag jeg, synes det var så gøy. Ellers har det vært så lite glede her, så vi får prøve å få opp stemningen litt. Ha en super dag alle sammen........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå