Stratos med 3 barn Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Min tid i dette forumet er snart over, så jeg tenkte å dele hemligheten med dere - Dyrehold: Dyr er ekle og har ikke noe med barn å gjøre, men det er fint om de kan få hilse på innimellom så de lærer seg å omgås de. Da helst et renslig dyr! Er du så uheldig å eie et dyr den dagen du får barn, skal du alikevell ikke under noen omstendigheter gi det fra deg. - Bleier: Er et must! Velger du de i stoff har du ikke noe annet å bruke fritiden din på enn å vaske bleier og blir sett på som rar... - Smokk: Bruke eller ikke bruke, det er det samme, men pass for all del på at den ikke brukes i tide og utide når barnet nærmer seg året! - Ferie: Ikke lov å dra på ferie uten barn! De som gjør det anses å være rare. Ta med babyen, men ikke hvor som helst! Europa går til nød ann om du ikke kan klare deg med ei uke på hytta. - Barnefar: Gjør han ikke som han bør/du vil, flytt! - Soving: Det er veldig viktig at de med en gang lærer å sovne av seg selv! Skrik og skrål til tross, lukk ørene! Uansett hvordan du gjør det kan du ikke være stolt før den dagen den sovner av seg selv!!! - Mat: Ikke sukker og annen usunn mat!!!! Ikke å diskutere en gang!!! - Amming: SKAL amme til minimum 1 år!!! Klarer ikke/har ikke melk??? GLEM DET!!! INGEN unnskyldning er god nok! Men husk nå for all del å ikke amme til ungen er to år da. Det er nemlig ekkelt! - Bilstol: Uten unntak feil vei! Ikke noe å diskutere! - Vogner: Jo flere og dyrere, jo bedre! - Klær: Masse klær!!! Og helst ikke bare de vanlige fra cubus el. Nei det er viktig å vise frem ungen sin og da skal den være unik, også i klesveien. Og til sist: Ikke klag på fødselen eller babyen din!!! Alt gikk bra; babyen din er jo her! Og alle unger er slitsomme i perioder, så tro for all del ikke at din er enestående i så måte! Ta deg sammen! Ha det frortsatt fint her på Småtroll 0-1 år! Jeg vender snart tilbake
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hehe....den var bra. Jeg har noe å tilføye: Det må jo være oss over 30 som er så "gæærne" å få unger....for tenk, vi klarer jo selvfølgelig ikke å ta oss av barna våre fordi vi er såååå gamle og ikke klarer å følge med. d Så med mine 35 år og baby i magen....jeg bør nok vurdere adopsjon, ja. (
♥sjiga♥ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 hihi søren hjelp jeg er en dårlig mor, jeg klarer ikke å følge opp de punktene du ramser opp. og husker ikke alle de andre reglene jeg har registrert her inne gjett om jeg er en dårlig mor. jaja godt de fleste av oss (håper jeg) har vett nokk til å stole på egne vurderinger. og tør tro på vår egen magefølelse.
Stratos med 3 barn Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Det tenkte jeg ikke på Huff og jeg som ble 32 år i dag faktisk..... Får vurdere å gi bort begge mine jeg å da Men på den annen side er jo de unge mødrene altfor mye ute å flyr!
♥sjiga♥ Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 gratulerer med dagen da gamla. høhø. jeg er så vidt ikke helt for gammel enda. må være mye ute å fly jeg da.
Stratos med 3 barn Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 GARANTERT!!! Ikke noe å diskutere; for når jeg var unge.... *bla,bla,bla...*
Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 stratosen; bøyer meg i støvet! Hihi Morsomt innlegg
mayaya Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 æsj, nå fikk jeg lyst på en sjokkis igjen. Kan jeg gi mini på 4 mnd stratos? Jeg prøver :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå