kokosyklus Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg ble litt hissig på et innlegg på 2.tri og dermed gikk kvalmen over... Jeg er så glad..Kjeft på meg a, så jeg kan kjefte tilbake?? Derfor: FAEN TA DERE HELE GJENGEN!!! Måtte dere røyke på dere KOLS og luingekreft og barna deres få astma! Måtte hele verden fnyse dere i ansiktet og le! Å ja? Du spiser godis hver dag? HA HA HA LYKKE TIL når du skal føde en unge på 6 kilo!! Hørt om å bevege på seg litt eller? Gå en tur? Spise en gulrot? Hva sier du? Is er sundt året rundt? Skulle tro hjernen din var på størrelse med ei nøtt! Hvor dum går det an å bli? Du bor vel sikkert på ei lita bygd på vestlandet du da. Og sier skjino og skjøttkaker. IMMBESIL!! Bare fordi du har frisk luft rundt husveggen gjør deg ikke noe smartere enn oss her i eksosparadis Oslo vet du! Snarere tvert om. Ja, jeg bor faktisk i Oslo. Vi er litt mer siviliserte enn dere der rundt omkring i Norges Fjell og daler. Har jeg vært der? Ja, jeg har pustet inn deres fjelluft. Det lukter som regel kumøkk eller sau og når jeg skal gå tur har jeg halve fjøset festet til helen på mine nye Dior sandaler. Er det en slags måte dere samler inn måltider på? Bare si ifra, så skal jeg sko av meg dritten på trappa deres. Er det et slags tilbehør til sauehodet dere koker og spiser?? Smalahovet? Det er dere som er smale i hovet som spiser den dritten der.
Ikkelektuell Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg så overskriften på innlegget og tenkte at jeg godt kan være behjelpelig, men etter å ha lest innlegget ditt mistet jeg inspirasjonen. Noe så fantasiløst og lite fengende skal man lete lenge etter. Skulle tro du som bor i Oslo var litt mer oppfinnsom enn som så, men sånn går det vel når man daglig vasser rundt i Norges største ansamling av wannabe-urbane posører og mindre intelligente etterdiltere.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 hva er galt med vestlandet? ville heller angrepet samelandet jeg;P ps: dolce er bedre enn dior da, høna!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Helt enig. Også jeg fikk lyst til å bidra med et realt "ballespark" da jeg så overskriften her, men man er da ikke slem mot de som allerede ligger nede og snakker i ørska.
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Et par ord fra vestlandet: HOLD DEG UNNA EKSOSEN!!!!!!!!!!!! STAY AWAY:) Skulle kanskje ikke hatt den siste runden...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå