Gå til innhold

Kvalm kvalm kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner ganske tidlig på morgenen av at jeg er kvalm, så sovner jeg igjen, I morges våknet jeg 05.50!! Jeg er så forbanna lei av dette! Er 15+4 nå, NÅR SKAL DETTE GI SEG DA FOR F.....???????????

Nå sitter jeg her og må egentlig tisse, men orker ikke bevege meg opp av stolen. ÅH, hva skal jeg gjøre da? det skulle vært over nå!!!

Jeg vil legge meg og sove igjen, er så trøtt.

Nyt å være kvalmfri alle dere heldig jenter:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer helt. Med førstemann var jeg often kvalm men kastet ikke opp så ofte. Kanskje 1 eller 2 gang per dag. Denne gangen så har jeg vært kvalm helt til uke 21. Første 4 mnd så kastet jeg opp fler ganger hver morgen, ettermiddag, kveld, og natt. Ikke så artig men gleder meg masse til å få en baby til at jeg må bare tenke at det er verdt det. Håper du ikke får det lik så ille som meg. Klem

Skrevet

Jeg kjenner til den..... Men har veldig varierte dager. I går måtte jeg gå av toget halvveis til jobben, kastet opp på stasjonen og måtte ta toget hjem. I dag er formen helt fin, og jeg er tilbake på jobb.

Ikke moro nei! jeg begynner på min 15. uke i morgen, og er leeei av kvalmen!

Alt vi kan gjøre er å huske at det gååååår over (iallefall har jeg hørt andre si at det gjør det.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...