Gå til innhold

nå har jeg tatt en alvorsprat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg tatt en alvorsprat med lille nurket i magen min og fortalt den at den har å se å komme seg ut den 9 denne mnd...

så nå har den å komme... barnefaren og har sagt at den skal være snill og høre på mamma, så gjennstår det å se da...

hadde vært morro om hu kom den 9ende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe håper hun hører på deg da men hvorfor vil du ha henne ut den 9 når du har termin den 17 da???

Skrevet

jammen dette tror jeg er lurt!! Jeg har sagt til gutten i magen at han må komme senest den 23, men aller helst før, men ikke den 22 for da har jeg selv bursdag. Så får vi se hvor veloppdragen han er da..... ;)

Skrevet

litt i spøk, og veldi fordi plagene jeg har fått tærer no veldig på spyken min...

morr om hu kom nettop den 9ende for da blir fødselsdatoen 09.08.07, noe den ytterst slitne kroppen og psyken min ser litt humor i=P

hehe

Skrevet

hihihihihihi ja det er jo en knallfin dato da!!!

Man sier jo sånne ting mest i spøk, men hadde vært ille morro om de kom som vi ba om!!!!!!!

Skrevet

det hadde det=D

men gjennstår å se da... linger hu på pappan sin kommer hu IKKE=P så er jo det greit. men er lov å håpe. min får i hvertfall ikke lov til å gå over den 22, for vi "forventer" å få en løve...

*ler*

kan være greit med egen bursdag ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...