Gå til innhold

dere som har barn fra før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det noen av dere som fikk proteiner i urinen like føre fødsel?

har hatt spor av dette i lengere tider nå, og vært hyppig på kontroll hos føden, men alt har stått bra til. i går var proteinen steget fra spor til +2, men jordmor ville avvente litt med å sende meg til føden igjen, nor jeg er litt glad for. hu lurte nemli litt på om proteinen ikke kom fordi jeg begynte nærme meg fødsel? hadde også spor av blod i urinen, kraftige kynnere, hodet var festet og gooodt nede i bekkenet..

uansett. noen av dere som har fått proteiner i urinen rett føre fødsel?

skal uansett være obs på kroppen pga avangerskapsforgiftning, men er jo lov å håpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Har du vært til hyppige kontroller bare pga spor av protein i urinen? Har du ikke høyt blodtrykk, ødem el.l. i tillegg? Er du i god form?

Pussige greier, jeg har hatt 1+ på hver eneste urinprøve hele svangerskapet, i går fikk jeg 2+ uten at det var noen grunn til å reagere. Har nemlig ikke ødem eller høyt blodtrykk. Det er uklart for meg hvorfor jm din stresser emd dette dersom dette er eneste "symptom".

Skrevet

hehe. glemte egentlig å nevne det at jeg har hatt høyt blodtrykk, 2-3på ødem, hodpeine osv også...

beklager.. så har i nesten 1mnd liggi på det føden sier vippepinnen til svangerskapsforgiftning. særlig da dette ligger i familien. dog ingen av symptomene er spesielt hissige, men hissige nok til oppfølging sådan...

Skrevet

I mitt forrige svangerskap når jeg kom inn på føden da så hadde jeg proteiner i urinen. Jeg hadde da svangerskapsforgiftning.

Lykke til og jeg håper inderlig at du IKKE har svangerskapsforgifning.

Skrevet

det hadde jeg også. I grenseland til svangerskapsforg.....

Skrevet

Ja, men ingen andre symptomer på svangerskapsforgiftning. Så det var vist ikke noe å bry seg om :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...