fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 ja, da nærmer termin seg for min del. og her sitter jeg, så forkjøla at jeg verken får puste eller sove.. utrolig kjedelig om ungen mot all formodning skulle finne på å komme nå, og jeg sitter her uten ork eller pust. har prøvd halslinser mot halsen og nesespray så lang... noen som har noen vidunderkurer mot forkjølelse og tett nese jeg kan prøve? jeg er passe bra desperat her akkuratt nå, når jeg ikke har sovet i hele natt,og jordmor bestemt mener jeg kan føde når som helst... dessuten hadde det jo vært greit å få puste litt igjen???
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Har du ikke vanlig Otrivin eller Rhinexin da? Spray oppi litt ekstra og gå litt rundt! Da skal du se at det løser seg opp!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 kjøp peppermynte dråpe olje - tror de har d enten på helsekost eller bodyshop. Kok opp vann - hell i noen dråper- sitt med hodet ned i dampen med et håndkle over hodet en liten stund... løser opp og er sååå ... og du slipper å "putte i deg noe" for meg funker dette veldig bra.. god bedring
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 skal få prøvd dampbad med sånne dråper... nesespray og sånn virker liksom ikke på meg det. blir automatisk tettere synes jeg... *ler* takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå