Gå til innhold

Da var mail sendt til moderator.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå er jeg lei av at denne anonym skal rakke ned på meg. Så nå har jeg sendt en lang mail til moderator. Jeg har vel full rett til å være her, jeg som alle andre? Selv om jeg ikke er ordentlig prøver ennå. Vet ikke hvem denne anonym er, eller hva jeg har gjort vedkommende. Ikke er jeg noe særlig ofte inne på kranglesiden heller. Så jeg skjønner ingen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra du sier ifra! du har absolutt full rett til å være her som alle andre, og anonyme bør skaffe seg et liv i stedet for å rakke ned på folk slikt.

Skrevet

BRA!

Viktig at vi sier i fra :)

Skrevet

You go girl.. ;)

Det er klart at du har like mye rett til å være her som hvem som helst andre

Skrevet

BRA du sier ifra... men tviler på om det hjelper stort. Hjalp ikke meg ihvertfall, og jeg ble mobbet vekk fra her bare fordi jeg skrev så "mange" innlegg... haha

Skrevet

Og det jeg skulle frem til var at moderator ikke brydde seg i det hele tatt... ba oss bare om å slutte og tulle - det var jo ikke så ille her, sa de...

Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk jeanette, men nå har jeg sett fire fem innlegg om dette som du selv enten har dyttet opp fra lang tid tilbake, eller laget nye tråder om selv... du lager mer bråk rundt denne saken enn det er verdt, du kommer ikke noen vei med de som mener "du ikke har noe her å gjøre"... mange har prøvd å ta denne kampen før deg, men jeg syns i alle fall det beste man kan gjøre er å overse de anonyme, ikke stadig lage nye innlegg om det.

Jeg har også brukt BIM til å snakke om andre emner enn svangerskap, og jeg syns dette forumet bør være åpent for alle som har lyst. Jeg syns det er helt idiotisk at noen mener man MÅ være gravid for å være her. Men noen er nå bare så trangsynte, så for din egen del, prøv å ikke bry deg, du har mange venner her som støtter deg.

Skrevet

er nok litt å hive bensin på bålet å omtale dette så mye ja..vil du at det skal gi seg,så foreslår jeg å dysse ned interessen for denne saken jeg..du gir jo akkurat nå anonym akkurat hva hun er ute etter: oppmerksomhet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...