Duo-yoghurt Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg gruer meg litt.. jeg skal ta en GU bare for å sjekke at alt er i orden, siden jeg hadde en SA (mest sannsynlig) for ikke lenge siden. Jeg vil gjerne fortelle legen at jeg gjerne vil bli gravid, og om han da kan sjekke om jeg har eggløsning osv.. men jeg er redd han da kommer til å flire av meg eller lignende siden jeg da "bare" er 21 år. Jeg skal til legen den 20. august. Typen min skal til legen den 8. august for å sjekke sædkvaliteten (foreldrene hans brukte 3 år før de ble gravide første gang) Så håper ikke det er noe arvelig.. Men men... vi kan ikke ha sex på et par dager nå, siden hans skal sjekke sædkvaliteten.. håper jeg ikke får eggløsning på disse dagene da.. hehe.. Ble visst litt langt dette (beklager)
Miss Misantrop Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hvis legen smiler av deg i skjegget fordi du vil ha barn tidlig er det hans problem. Mange som velger å bli ung mor, og det valget har han strengt talt ingen ting med. Ser dere bare har prøvd i 3 pp. Det er ikke lenge. Hvis du går til Innlegget SIDE 1 Råd og tips .. vil du se en tabell over prosentvis sansynlighet for graviditet etter 1,2,3, månder osv osv. Men jeg er helt enig i at en sjekk hos legen på et tidlig stadie er supert, hvis det skulle være noe galt. Mannens sædkvalitet er heldigvis for deg, uheldigvis for andre, ikke veldig arvelig. Lykke til ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå