AMK<3 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 er det noen som kan fortelle meg hva av kjerringrådene som har en liten risiko med seg? jeg har fått med meg det med lakserolje, og leste til og med her inne i sted at det var noe med kanel=S jeg er ikke villig til å ta noen sjanser, men vil jo prøve det som er trygt..
Mazza** Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 hehe en av naboene mine sa at jeg burde sette meg på vaskemaskinen når den sentrifugerer....bare synd at den har røket....
AMK<3 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 hehe...så synd at tørketrommelen står oppå da, blir litt trangt under taket for en som meg=P hehe..syns jeg ser meg selv desperat prøve å klarte opp=O
LilleTrolle Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hehe, den skulle jeg gjerne prøvd, hadde det ikke vært for at lyden av sentrifugen gjør meg halvgal for tiden, jeg må nesten ut av leiligheten når det durer på det verste (og vaskemaskinen er bare ett år gammel, så det er ikke unormalt høylydt heller). Ellers har jeg fått tips om å hoppe tau. Men jeg tør ikke, er redd for at morkaken skal løsne av det. Og tviler vel egentlig på at mine tunge, vannfylte ankler, legger og knær takler å hoppe noe særlig. Kanel er prøvd, popcorn er prøvd, gåturer prøves jevnlig... uten resultat så langt. I dag spiste jeg en god porsjon lakris også, men har ikke blitt annet enn normalt småkvalm av det. Man må vel bare smøre seg med tålmodighet (er 7 dager på overtid).
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Hopping og løping kommer vel inn under kategorien som vi helst ikke skal "hoppe ut i" mye bedre å bare gå. Sex er ikke farlig... skal vist gjerne ha det flere ganger daglig.
AMK<3 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 lakris ?? *ringe til typen å be han hamstre med seg hjem* noen flere?=)
marghald Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Hva med å gnikke på de putene under føttene? Det skal jeg prøve når den tid kommer:) http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4034004 Si fra om det funker da!
AMK<3 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 tusen takk! gjett om jeg skal prøve=) håper det funker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå