smågodt prinsessa Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 jeg tror det er det jeg har fått på hoftene og beina og leggene.. trodde først det var strekkmerker.. men når jeg ser etter så er det jo bare blodårene mine som synes utpå huden.. ser ikke pent ut! Noen som vet om disse forsvinner etter fødsel?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 hmm, jeg har slike blåe blodårer som ser ut som lange elver som renner neover leggen og en plass på låret, men det er kansje åreknuter? husker å ha lest om ei her med det du snakker om så kansje jeg i det minste kan dytte litt=)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Har slike. Tynne tynne nett. Hovedsaklig på lår. Mine er mørkeblå og i grunnen veldig stygge, særlig når huden er vinterblek. Har masse der jeg engang hadde et mega-blåmerke. Mener og at noe av dette kom i en periode hvor jeg gikk fra å være beinete og skranglete tenåring, til å legge meg litt ut og få former - på kort tid. Ikke helt lett å følge med på hva som skjer på kroppen alltid.... Har også littegrann i ansiktet, men der er de røde og enda tynnere. Disse mener jeg er solpåvirket. Mine har altså ikke kommet under svangerskap. Og heller ikke forsvunnet etterpå. Vet lite om dette, men mener det kan laserbehandles. Vet det gjøres på ansikt, men tror ikke det er noen prioritert oppgave i det norske helsevesen... Private klinikker kan heeelt sikkert hjelpe!
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg fikk en del av det både på bena og på magen (!!) i forrige svangerskap, og de har ikke forsvunnet... :-( Men jeg har planer om å få de fjernet etter jeg har klekket ut det barnet jeg bærer nå, da er jeg ferdig med graviditeter. Kan fjernes med laser, og skal gå ganske greit bort. :-)
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg fikk en hel haug av disse i forrige svangerskap, heldigvis ikke så mange nye nå, men de går ikke bort og er jo ikke fine akkurat. Har spesielt mye i en knehase og på et lår. Noen som har peiling på hva det koster å få fjernet disse på privatklinikk med laser? Er jo ikke rik akkurat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå