Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 En gammel og en ny? (Itunes biblioteket mitt tok sommerferie og trenger litt fyll!)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Tori Amos: Big Wheel (fra 2007-skiva American Doll Posse) The Blue Boy: Remember Me (1996, tror jeg?)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Ah, tusen mange takk. Da er de begge straks på plass i spillelisten:)
Julie Angelica:) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Oxygene 12 med Jean Michel Jarre. Tangerine Dream med Jean Michel Jarre.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Annet snadder: Röyksopp: Remind Me Sivert Høyem: Let It All Hang Out Nerina Pallot: Sophia Bare Egil Band: Arne Raga Rockers: Aldri mer The Hives: Hate To Say I Told You So The Raconteurs: Stedy As She Goes The White Stripes: Seven Nation Army Tori Amos: Bouncing Off Clouds Laptop: Nothing To Declare Bloodhound Gang: The Bad Touch Beck: Guero Motorpsycho: Big Surprise Fiona Apple: An Extraordinary Machine
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Death cab for cutie, David Bowie, Ani DiFranco, Heidi Marie Vestrheim og Leonard Cohan... Er såå mange bra, klarer ikke velge!! Åssen musikk liker du da??
Gjest Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg er ganske så altetende egentlig. Alt fra Tiesto til Grieg! Favorittene er vel Tidyboys live with Lisa Lashes Tiesto med traffic Bryan Adams med Summer of 69
grå :) Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 hvis du liker klassisk så anbefaler jeg deg feks corelli og andre barokkomponister. jan werner hadde mange fine beatles hadde mye nightwish barnyard boogie gabriels oboe/ennio morricone kommer jo nesten ikke på enkeltsanger jeg da og ikke har jeg noen liste lenger heller.
grå :) Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 det går veldig bra. tror hun koser seg. begynner å bli husvarm nå
¤ my precious ¤ Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Jeg liker godt; Bryan Adams P.O.D. Linkin Park Metallica DumDum Boys Raga Rockers Postgirobygget Lisa Nilsson(?) Tommy Nilsson(?) Pink Floyd U2 Likte godt før(hører ikke på den type musikk så mye lenger, men...); Dj Misha(?) Lisa Lashes(?) Dj Jürgen(?) (?) = usikker på stavelsen Ja, jeg kjeder meg :-))
mia:) Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 min absolutte favoritt låt er Kent med Utan Dina Andetag. litt mer rocka, Danko Jones med Lovercall.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Sam Cooke eller en eller annen med "A Song For You" (gammel) ny: Justin Timberlake - Loosing My Way (seriøst fineste sangen ever!). Fergie - Big Girls Don't Cry (jenta mi sovner til den hehe). Og "Your love alone is not enough" med ett eller annet band sammen med Nina Person.. Søk på Gavin DeGraw - masse fine sanger av han! så er det noen andre da, som går igjen i spillelista mi: Sahara Hotnights - Cheek to Cheek (litt "barnslig" men fengende). Akon - Don't matter Suzanne Vega - Luka This ain't a scene... - Fall Out Boy Green day - working class hero (cover) Rihanna - Umbrella Mika - Relax Mye Kate Bush Maroon 5- Makes me wonder Mix - don't go tiesto - dance for life... kunne fortsatt inn i evigheten..... natta! =o)
Bella Swan Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 NY: Miserere av The cat empire. Gammel: Strawberry fields forever av Beatles
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 get up kids - like a man posessed howie day - collide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå