Gå til innhold

Noen som tenker på å begynne å lage barn nr 2??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har veldig lyst til å ha to tette unger, noen flere? Skal begynne å prøve i sept. tenker vi...Noen som tenker det samme, eller er vi gale?:)

 

Men hvordan blir det med fødselsperm da? Er ferdig med min perm i feb, må jeg ut i jobb igjen da, eller har jeg rett til fød.penger alikevel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har mars 07 som nr 2 :-)

har 14 mnd mellom gullungene

jeg var sykemeldt de få mnd mellom permisjonene

du har full rett på fødselspenger da du har hatt inntekt i permisjonsåret :-)

 

dere er ikke gale som vil ha 2 tette det er bare kjekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! :)

det er jo bare koselig det!! dere er ikke gal, men to tette kan også bli veldig travelt.

 

selv fikk jeg nr 2 i mars, men har hele 5 år mellom mine da...

jeg kunne ikke tenke meg å ha to så tette selv.

lykke til videre!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang tid det kan ta? Hadde mensen sist i beg, av juni, ikke hatt den siden, er ikke gravid nei, sjekka hos legen.

Men det er vel slik i begynnelsen, at kroppen må komme seg litt i gang igjen før det blir regelmessig mens.

Jeg fullammer enda, så det er vel mye hormoner som ikke akkurat er graviditetsfremmede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal begynne å prøve i september vi å... Jeg fikk den lille jenta mi 30. mars....

 

Vil ha 3 tette vi og da er det jo bare å fortsette nå.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er tøft gjort jeg! Kjenner fortsatt smertene når jeg tenker på fødselen og bekkenløsningen - frister ikke til gjentagelse med det første! hehehe:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært artig med to tette unger, bare jeg ikke hadde vært så sinnsykt kvalm og dårlig de tre første mnd..Jeg spydde i ett sett i 12 uker, pyton! Så vi skal vente litt med nr 2 er planen iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også skikkelig lyst på en til - snart! har en karriere å tenke på så det er nok mulig det må vente litt. men hvis ikke det hadde vært for det hadde vi kjørt på. (hvis mensen hadde kommet da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk en gutt 20 mars 07 og går gravid nå skal ha i februar igjen. litt fort kan man si. som er i min situasjon . ønsker kontakt med folk som er i samme situasjon.

 

msn: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt på det ja, men siden vi skal gifte oss neste sommer så venter vi et lite år før vi begynner å prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også snakket om det, men det er ikke akkurat noe seriös pröving her i gården. Först må jeg jo se om jeg får mensen tilbake snart. Forsöker å ikke tenke på bekkenlösning og födsel, for det er noe herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I´m impressed!!! Er ikke i nærheten av å tenke i de baner enda. Vel, gleder meg såklart til neste gang for det er utrolig koselig. Men for meg er det to grunner til å vente. Nr. 1 er at vi vil ha litt tid med lillegutt først, før han må dele oppmerksomheten. Og nr. 2 er at jeg fortsatt har fødselen friskt i minnet... når glemmer jeg den tro? he,he.. Men lykke til dere som prøver igjen. To tette barn kan jo ha masse glede av hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...