Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Vi har veldig lyst til å ha to tette unger, noen flere? Skal begynne å prøve i sept. tenker vi...Noen som tenker det samme, eller er vi gale? Men hvordan blir det med fødselsperm da? Er ferdig med min perm i feb, må jeg ut i jobb igjen da, eller har jeg rett til fød.penger alikevel??
<3 3 tette <3 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 vi har mars 07 som nr 2 :-) har 14 mnd mellom gullungene jeg var sykemeldt de få mnd mellom permisjonene du har full rett på fødselspenger da du har hatt inntekt i permisjonsåret :-) dere er ikke gale som vil ha 2 tette det er bare kjekt :-)
m@rie82 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hei! det er jo bare koselig det!! dere er ikke gal, men to tette kan også bli veldig travelt. selv fikk jeg nr 2 i mars, men har hele 5 år mellom mine da... jeg kunne ikke tenke meg å ha to så tette selv. lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Takk for deres meninger, vi får se hva vi bestemmer oss for, tror det blir slik det blir...
<3 + <3 + ? Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Å takk og pris at det ikke er bare meg. Jeg vil også ha en til snart. Ønsker to veldig tette.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Lurer på hvor lang tid det kan ta? Hadde mensen sist i beg, av juni, ikke hatt den siden, er ikke gravid nei, sjekka hos legen. Men det er vel slik i begynnelsen, at kroppen må komme seg litt i gang igjen før det blir regelmessig mens. Jeg fullammer enda, så det er vel mye hormoner som ikke akkurat er graviditetsfremmede...
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Skal begynne å prøve i september vi å... Jeg fikk den lille jenta mi 30. mars.... Vil ha 3 tette vi og da er det jo bare å fortsette nå.. hehe
Gjest Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Syns det er tøft gjort jeg! Kjenner fortsatt smertene når jeg tenker på fødselen og bekkenløsningen - frister ikke til gjentagelse med det første! hehehe:) Lykke til!
LinnZ! Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Det hadde vært artig med to tette unger, bare jeg ikke hadde vært så sinnsykt kvalm og dårlig de tre første mnd..Jeg spydde i ett sett i 12 uker, pyton! Så vi skal vente litt med nr 2 er planen iallefall!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 jeg har også skikkelig lyst på en til - snart! har en karriere å tenke på så det er nok mulig det må vente litt. men hvis ikke det hadde vært for det hadde vi kjørt på. (hvis mensen hadde kommet da...)
lillemell-me.hærlige.gutter. Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 jeg fikk en gutt 20 mars 07 og går gravid nå skal ha i februar igjen. litt fort kan man si. som er i min situasjon . ønsker kontakt med folk som er i samme situasjon. msn: [email protected]
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Vi har tenkt på det ja, men siden vi skal gifte oss neste sommer så venter vi et lite år før vi begynner å prøve igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Vi har også snakket om det, men det er ikke akkurat noe seriös pröving her i gården. Först må jeg jo se om jeg får mensen tilbake snart. Forsöker å ikke tenke på bekkenlösning og födsel, for det er noe herk.
Kaja_07 Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 I´m impressed!!! Er ikke i nærheten av å tenke i de baner enda. Vel, gleder meg såklart til neste gang for det er utrolig koselig. Men for meg er det to grunner til å vente. Nr. 1 er at vi vil ha litt tid med lillegutt først, før han må dele oppmerksomheten. Og nr. 2 er at jeg fortsatt har fødselen friskt i minnet... når glemmer jeg den tro? he,he.. Men lykke til dere som prøver igjen. To tette barn kan jo ha masse glede av hverandre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå