Miss L å di Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Så innfernalsk på magen!! Vanlig dette?? Flere som klør??
LilleTrolle Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 I det store og hele har magen min klødd nesten konstant de siste 5-6 månedene, har sammenheng med at huden strekker seg. Nå (7 dager på overtid) klør jeg noe helt vanvittig nederst på magen, der strekkmerkene er... så jeg regner med at det er de som klør. Tør ikke klø med neglene (selv om det er det jeg føler for), siden jeg har hørt at man bare får flere strekkmerker av det. Men dusjen funker godt til å klø magen med, og det bedrer seg når jeg smører med babyolje, iallfall for en stund.
Propellmamma til 2 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 JAAA! Men jeg klør: på puppene!!! Det er fælt, kan jo ikke sitte å klø meg der når som helst heller....
Nicoline3 Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jaaa jeg klør også på både mage og pupp. Har funnet ut at det hjelper en liten stund hvis jeg smører meg med en fet uparfymert krem...
dårligfantasi Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 klør OVER ALT jeg ... blir littegranne gal .. hehe
tjukkebollefeta Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg klør over alt!!! Men d hjelper å dusje da, og bruke dujsåpe med peeling
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Prøv med noen gode oljer:) Det pleier å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå