mayaya Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Sitter i godstolen min med en nystekt kjeks, et glass juice og høstens godsak, damebibelen (les IKEA-katalogen).... Jeg klarer ikke å synes det er kjedelig jeg ass, selv om jeg jobber der.. hahahaha
Maisie Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Å, er det den nye IKEA-katalogen? Og ja, du er driiitsnål! Neida!
mayaya Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Jah!!! Åh, leses fra perm til perm :-p
Maisie Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Åh! Har den kommet allerede? Eller er det bare du som jobber der som er så priviligert at du kan lese den før alle oss andre?
blond Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Du skulle hatt betalt for å lese katalogen, det er jobbrelatert! Og siden klokka er 0040 må du få nattillegg også. Fordi du fortjener det! Har du noen kjeks til overs?
mayaya Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Åh, det er sant!!! *skrive regning* OG jeg har permisjon.. må da også gi noen ekstra poeng... Kom hit du, så skal du få nystekte cookies og høytlesing :-D
mayaya Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 ja, fikk den i posten!! men tror da den er rett rundt hjørnet.. eller? jo, det må den være. *hjelpes, ammetåke*
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Ja det må du jo nesten være :-) Hehe, neida :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå