Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i godstolen min med en nystekt kjeks, et glass juice og høstens godsak, damebibelen (les IKEA-katalogen).... Jeg klarer ikke å synes det er kjedelig jeg ass, selv om jeg jobber der.. hahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, er det den nye IKEA-katalogen?

 

Og ja, du er driiitsnål! Neida! ;)

Skrevet

Jah!!! Åh, leses fra perm til perm :-p

Skrevet

Åh! Har den kommet allerede? Eller er det bare du som jobber der som er så priviligert at du kan lese den før alle oss andre?

Skrevet

Du skulle hatt betalt for å lese katalogen, det er jobbrelatert! Og siden klokka er 0040 må du få nattillegg også. Fordi du fortjener det! Har du noen kjeks til overs?

Skrevet

Åh, det er sant!!! *skrive regning* OG jeg har permisjon.. må da også gi noen ekstra poeng...

 

Kom hit du, så skal du få nystekte cookies og høytlesing :-D

Skrevet

ja, fikk den i posten!! men tror da den er rett rundt hjørnet.. eller? jo, det må den være. *hjelpes, ammetåke*

Skrevet

Ja det må du jo nesten være :-)

 

Hehe, neida :-p

Skrevet

*fnis*

 

det jeg tenkte ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...