Piri Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Og hvis du smiler eller ler blir det verre! Da bare bobler det og koker det og du blir ikke klokere og jeg blir bare surere! Og da blir jeg enda mer irritert! For da vet jeg at du vet at jeg vet at det gåkke an å rygge jeg må få ut dette stygge som har samla seg og blokka seg INNI MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Godt å se at du også har litt problemer i hverdagen vennen:-)
Piri Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Også skal vi ha gjester og jeg står i dusjen og døren er åpen. Det dufter deilig av stekt kylling ov varm creme brulee. Da hører jeg naboens golden retriver som slafser og tasser. Og nå har'n bæsja på golvet og logrer og vil jeg skal SE!!!!!!!!! Jammen, jeg blir litt irritert av det derre!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Tenker han bæsja på golvet pga frykten han så når du sto der naken med bamselegger og og et kronisk surt tryne:-)
prebs Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Det var en gang en hmf og en bumf og en kjempestor mff og en svært liten bumf.De levde sammen i sus og i dus, i sus og i boller og brus. (Vanskelig å skrive ned lyder...) Har du forsøkt å trampe på en smurf, Piri?
Piri Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Tråkka på gamlesmurfen her en dag. Gjorde jævelvondt!!!!!!!!!! De er jo hærn flette meg overalt! DE KOMMER TIL Å OVERTA HELE JORDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg blir litt irritert av det derre:(
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Æ har, æ har å bli god og rar. Langt inni må, langt inni mæ, langt inni mæ Æ spiser brod med syltetøy og smør. Langt inni må, langt inni mæ, langt inni mæ Æ spiser torsk og blir god og norsk Langt inni må, langt inni mæ, langt inni mæ Æ har en gris som spiser is. Langt inni må, langt inni mæ, langt inni mæ Æ har en skatt ifra laurdags natt Langt inni må, langt inni mæ, langt inni mæ Æ Spiser spaghetti og liker Tom Petty Langt inni må, langt inni mæ, langt inni mæ Æ har en venn på Skogfjorden Langt inni må, langt inni mæ, langt inni mæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå