Gå til innhold

Hvor mangen dager over nå jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-5 dager her. Er så lei og sliten nå!

Kom ut baby!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff føler med deg.. ikke på overtd ennå jeg da, men kan jo sende deg litt fødestøv og ønske lykke til alikevel.. håper du føder i natt:)

Skrevet

- 3 jeg nå:( men tviler på det stopper der...

Skrevet

-7 dager. Tror jeg går fra vettet snart... vil han ikke ut?

Skrevet

Jeg har termin i dag!!!!!!!!

Hipp Hipp Hurra!

Så nå er det bare å begynne å telle "overtidsdager"=)

Skrevet

12 dager over, på vei til kk snart for overtidsvurdering. :)

Skrevet

-1 dag over tiden.... Får håpe det skjer snart

Skrevet

-8 dager.... og jm er på ferie til 20 aug. :(

vanskelig å begynne med fastlege nå da jeg kun har gått til jm hele svangerskapet...

Skrevet

-0 dager står det på profilen min dag. Jøssenann! Går gjerne noen dager over, så rekker kanskje badet å bli litt mer ferdig. Vil helst slippe å sitte i badekaret å dusje når jeg kommer hjem fra sykehuset, og hadde vært kjekt med en vask til lillemann skal stelles.

Hjææælp! Jeg skal ha barn! Har visst ikke gått helt 100% opp for meg ennå!

Skrevet

2 dager over her! Innimellom er det helt greit at han ikke har kommet, for så i neste øyeblikk å være helt jævlig!

Skrevet

11 dager. Har hatt rier i 24 timer nå, så forhåpentligvis blir det ila dagen!!!!

Skrevet

-5 dager på meg også.. Samme termin som deg:) Men her skjer det ikke stort. Urk, vet det er veldig vanlig dette, men jeg er utålmodig og lei av den tunge kroppen.

Skrevet

5 her også.. men er ikke så farlig lengre... jeg vet at han er på vei ut om max 8 dager... så da teller jeg litt mer ned til det.

Skrevet

-3 og drømmer i både våken og sovende tilstand om fødsel og alt som har med det å gjøre....Gleder meg vilt til han er her, men gruer meg veldig til selve fødselen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...