eple72 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Da er dåpen til lille oda vel overstått. Der gikk veldig fint . Hun smilte og var i perle humør hele dagen Med unntak akkurat da hun ble døpt - hun hylskrek.. Men da presten holdt henne opp for menigheten stoppet hun øyeblikkelig skrikingen og så forundret på alle sammen. Resten av gudsjenesten var hun et prakteksemplar av en baby. ikke et knuff å høre.- og hun smilte og lo noe veldig mot slutten av gudsjenesten.Festen etterpå gikk smertefritt og det ble riktig så koselig med masse god mat og kaker. Må si jeg var glad og sliten da jeg omsider fikk lagt meg i går. Og i dag snudde jammen oda seg fra rygg til mage også. Flinke jenta til mamma Fysioterapauten sa hun var veldig sterk og han sa han trodde hun ville krabbe i løpet av mnden . Ja ja ,vi får se hva den lille får lyst til .
Millapril Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med dåp! Bra det gikk så fint og at Oda var en snill baby! Det er jo litt deilig når det hele er over og man kan puste lettet ut. Wow, vesla deres er virkelig sterk! Tenk deg krabbing. Da blir det litt å følge med på for mor. Moro at hun ruller rundt og koser seg.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med vel overstått dåp :-) Litt skriking blir det vel alltids, men det var jo flott at hun roet seg. Tenk om lille Oda blir den første krabberen i gruppa, så moro :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med vel overstått dåp :-) Så bra at hun var som en engel hele seansen :-) Spennende å se om Oda blir første til å krabbe :-)
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med vel overstått dåp Oi så flink hun er da. Mathea har såvidt begynt å tenke å rulle tror jeg, for hun beveger seg til siden slik at hun er klar til å rulle, men rumpa er nok for tung enda til at hun ruller men hun er på vei - hehe
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Hei. Gratulerer med vel overstått. Her står vi på hodet for å arrangere navnefest til helgen. Flott at hun er så sterk da. Blir spennende med krabbingen da....
Solstråle72 Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med vel overstått dåp! Koselig at alt gikk fint og at lille jenta var snill og grei! Ja nå spørs det når Oda finner ut hun vil begynne å krabbe....
smurfen :o) Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med vel overtsått dåp! Så kjekt at hun var flink jente i kirken. Hun vet nok når hun skal vise seg fra sin beste side og sjarmere alle i senk ) Blir spennende å se om hun begynner å krabbe snart. Må være morsomt at hun begynner å rulle seg fra rygg til mage. Adrian har enda ikke rullet rundt, venter spent )
Gjest Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med overstått dåp.. Vi skal til pers i helgen, og her ryddes, vaskes og stelles det for harde livet. Her blir det nok å gjøre!!! - Vi har leid lokaler til å ha festen, men vi må pynte etc selv, og maten skal vi også lage delvis selv. Litt vanskelig å finne mat som er tilpasset alle allergiene i familien skjønner du.. Sukk.. Oda er en aktiv liten dame, og du kan glede deg til å ha masse masse å henge fingrene i når hun finner ut av krabbingen.. Jeg håper at Matteo er fornøyd med de små krumspringene han gjør. Den kommer tidsnok den tiden der jeg må løpe rundt i huset etter ham.. Håper det forblir en stund til!
Bellen^2 Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så mye med vel overstått dåp! Disse småtissene vet å sette pris på oppmerksomhet, og godt er det:) Whow, det var tidlig med krabbing! Sebastian er godt i gang han også. Han sparker fra med bena og får opp rumpa, men er ikke sterk nok til å holde resten av kroppen oppe på armene så han skyver fra med panna ned mot gulvet:)
Tussi og Maja Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer med overstått dåp! Og så flink lille Oda var da. Alle er vel nervøs og spente på formen til den lille på en sånn dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå