♥Rime♥ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Ang alt dette med overtid. Og spesielt etter i dag da det har vært noen innlegg om helt forferdelige hendelser..gud jeg synes så synd på dem. Jeg har gått over tiden med begge mine forrige og kommer helt sannsynlig til å gjøre det denne gang også. Men nå kjenner jeg redselen..Hva kan vi gjøre??.. Det er jo helt forferdelig at det er slik at vi må gå så langt over før de setter oss i gang. Nesten umennesklig at vi skal være så redde og ikke ha noe valg enn å håpe at det går bra. Vanskelig å stole på "dem" også når man får høre slike historier som har en så tragisk slutt ... uff...
lillegull:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 sitter med akkurat samme tanker som deg.. har ikke født før, men statistikken sire jo at jeg kommer til å gå over tiden.. synes det er helt jævli at de skal presse og presse det lengre og lengre så det går galt.. burde vært sånn at terminen var satt så skulle man ikke gått særlig over den.. om man ikke har født den dagen burde man få ul, og sjekke at alt er bra og hvis ungen er klar burde man settes i gang.. med mindre terminen er helt feil da, men som regel stemmer det jo ganske bra.. hvis jeg må gå så mye over tiden og en eller annen lege skal bestemme at jeg ikke skal settes i gang noe som sikkert skjer, blir jeg ikke hyggelig å ha med å gjøre.. hvis de kan garantere meg at det går bra så skal jeg gi meg.. men det kan de ikke.. for det finnes ingen garantier for sånt.. var inne for ul tidligere pga at det var litt svak hjertelyd.. lå å målte med belte over en tid og rytmen var fin... og jeg kjente liv.. da sa legen at det ikke var vits med noen ul den dagen.. da sa jeg.. greit,, hvis du kan garantere meg at ungen min har det 110% bra så trenger vi ikke det... og gjett hva.. ble ul på meg gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå