Babyfacepsycho Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Det merker man da jævelig godt. Folk har kommet hjem fra ferie og skrur på datan. Logger seg på DiB og begynner og slenge dritt og tulle. Jeg som nesten trodde det hadde roet seg litt ned her nå, men det gikk visst fort over når ferien var over. Ja ja. Ikke så mye og gjøre med det. Er jo tydelig at det er mange her inne som ikke har et liv lenger når gubben er tilbake i jobb og dem må være alene hjemme med babyen. Får bare prøve og se det underholdende i det og ta det med et smil. =) Får håper det ikke skeier allt for mye av her nå da bare. =)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei beijb:) Jaggu på tide at du fikk endra det nicket asså, dette er myyyye festligere!
Babyfacepsycho Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 He he. Ja dette er det nicket jeg bruker overallt på nett. =) Så hvis du ser det nicket noe sted så er det ikke umulig at det er meg det også. =)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hehe, jeg er bare på tettinntil og tryneboka utenom her om dagen, ble litt mye med rofil på Nettby og Blink, Nybaktmamma, Babyverden osv osv... *fnatt* Hvordan er ståa om dagen? Alt vel?
Babyfacepsycho Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Er faktiskt ikke på noen av de stedene jeg. Hihi. =) Jo da det er bra her om dagen. Vesla er blitt frisk. Endelig. Så igår flyttet vi henne på eget rom. Og hun våknet bare 1 gang i løpet av natten. Fikk smokken og sov etter 10 minutter. Så det gikk veldigt bra. Håper bare vi får tak på en babycall nå i løpet av uken, så føles det litt bedre også. Klarte og løse "du vet hva" tilslut også. =) Så her er det bare tipp topp. Hvordan står det til der da? Embla lært og gå mener jeg og huske og ha lest? =)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Så bra! Og sovingen, det er jo helt fantastisk bra! Grattis:) Og "jeg vet hva", veldig glad det løste seg, det letter mye! Embla har tatt sine første skritt, men det ble med de tror jeg, foreløpig. I overimorgen begynner hun i bhg, grugleder meg. Blir spennende å se hva det gjør for utviklingen hennes videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå