Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hjelp meg - har nesten ikke lyst på sex lengre, det er 18 mnd siden fødselen og vi har ikke sex mer enn max 2-3 ganger pr mnd og da gjør jeg det nesten pga pliktfølelse!!! Hva kan jeg gjøre for å få tilbake lysten?? Vil så gjerne ha tilbake sexlysten, og ikke minst det å føle seg sexy og forførende... Sliter med 10 kg ekstra på kroppen nå etter svangerskapet enn før, men jeg driver på og har begynt å trene og legge om kostholdet for å gjøre noe med akkurat det. Tenkte jeg kunne høre om noen har noen tips til å få tilbake lysten?? Velger å være anonym jeg nå...er svært takknemmlig for alle svar!!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei! Siden det har gått 18 mnd, så regner jeg med at du har fått tilbake mensen. Bruker du noen form for prevensjon? P-piller, hormonspiral el? Jeg er i hvertfall sånn at straks jeg begynner på p-piller, så forsvinner sexlysten. Slutter jeg, så kommer den tilbake med en gang... Eller så skulle jeg skrive at sex avler sex, men ser jo at dere har sex...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Har fått tilbake mensen for over 1 år siden, men du sier noe, jeg går på p-pillen ja - kanskje jeg skulle vurdere å bytte til noe annet... Får sjekke litt på nettet av hva som tilbys av prevensjon i dag! Tusen takk for svar ihvertfall... Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå