Gå til innhold

Når (klokkeslett) er ungen din i seng? Når står dere opp?


Gjest

Anbefalte innlegg

21 Her.. den siste uken..Håper det fortsetter! Før sovnet han 22-23.

 

Vi står opp kl 8...Før stod vi opp 9-10.

 

Lurer på om han vil stå opp kl 7 om jeg prøver å legge han kl 20?

Tror jeg venter litt med det jeg,er nok trøtt om mårran:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sovner ca 19-19.30. Står opp ca kl 07. ( har matpauser i søvnen min enda jeg da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille gutt legger seg klokken 20 og da sover han til sånn tolv ett tiden, da er det tid for litt mat.. Vi står vel opp en gang mellom halv åtte og halv ni. Det har faktisk hent seg slik at vi har sovet til halv ti og ti :)

Du må nok bare prøve deg fram og se..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selma legger seg mellom 18 og 19 en gang. Nærmere 1800.. Tidlig kan man si.. Men er grinete og stup trøtt.. Hun sover frem til 6-7 en gang! Har noen matpauser i søvnen... Hun liker ingenting av det jeg har prøvd å gi henne av mat... Grøt, potet, grønnsakspurre... men frukt er godt da:-) Så mest mm her i gården fortsatt.. denne uka har hun sovet i 2 -3 timer og så skal hun ha pupp,, slik er det hele kvelden til vi legger oss, da sover hun mye roligere... Så hun MÅ begynne å spise mer mat snart!!!! Skal prøve middagsglass idag... Skal flytte snart, og etter det så skal jeg begynne produksjon av egen mat hadde jeg tenkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover fra ca 1900 til ca 0700. Spiser 4 ganger i løpet av den tida.

Sover 2 ganger om dagen, i underkant av en time hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa sover fra mellom 20-21 tiden til 05. Phu det er alt for tidlig....men da er hun klar for dagen og ligger å spreller og jodler i senga si. tar henne ikke opp av senga før 06 ihåp om at hun skal begynne å sove til 06. Våkner masse i løpet av natten. Vi har avvent henne med natt måltider siden hun får 2 ganger grøt pr dag, middag, mme og frukt iløpet av dagen. Hun sover nå 3 ganger pr dag på tilsammen 3-4 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variere veldig her.... trodde jeg skulle være flink og få inn rutiner, men syns det er vanskelig. Prøver å ha henne i seng til kl ni, men hender det ikke er kvelden før kl elleve. Oppe i sju-åtte tiden som regel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da. Her ser jeg at jeg er blandt de heldigste. Endelig, hehe.

Før var nettene et mareritt fordu hun våknet så ofte...

 

Nå legger vi henne rundt 18.30-19.00, og da sover hun non-stop til i åttetiden om morgenen. Uten nattamminger. Herlig... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

legger seg rundt 7 tiden, ofte litt før, er stuuptrøtt! sover til mellom 6-8, ingen mat på natten lengre:) men vokner av og til før, men finner tutten selv og kommer som oftest til ro igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leggetid kl 20 og våken igjen kl 7. Våkner av og til i 6-tiden men da ”rydder” han i sengen sin en god stund før han vil opp :-) Han har ingen måltid på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det natt kl. 19.00 - 19.30... Hun sover godt hele natten uten måltid og våkner i 06.00 tiden om morningen. Då skifter vi bleie og ammer litt... deretter får eg henne ofte til å sove til 08.00 tiden (ikke alltid hun vil sove igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg i 19-19.30 tida. Varier veldig når hun står opp. Da vi var på ferie sov hun til 8 og 9. Hjemme igjen vokner hun i 7 tida. Får ingen måltider på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mathias sovner rundt halv åtte. Står opp mellom seks og syv en gang. Våkner flere ganger på natta.. men prøver nå å ikke gi han mat på natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa legger seg kl 1820, sovner før 1830. Sover stort sett til 05, spiser da og sover videre til ca 0730. Pludrer i senga si en halvtimes tid før vi står opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er i seng kl 19:30, og slokner da på 2-3 min. hvis vi står der og holder litt på han. Hvis ikke skal han opp å stå, og prøve å klatre ut av, hehe ;o)

 

Vi er oppe mellom halv 7 og halv 8. Da er vi oppe i 1 time, før han blir uendelig trøtt, og da sover vi alt fra 1-3 timer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...