Gå til innhold

Babysvømming :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har vi vært på første babysvømming. Mathea storkoste seg. Dette kan dere bare glede dere til :) Vi svømte på rygg, mage, øvde på dykkerefleksen (dykket ikke nå) og hun svømte i en egen badering med hjelp av strømninger i vannet. Hun plasket og sprellet. Utrolig morsomt. Vi gleder oss alt til neste mandag. Vi har sesongkort slik at vi skal gå hver mandag frem til 17. des :) Kommer til å bli ukas store høydepunkt - hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lyst å beg på babysvømming. Hvor gjør du dette og når er det?

Skrevet

Åh, vi gleder oss til vi skal begynne i slutten av mnd. Er så spent på hvordan Erica kommer til å ta det. Høres jo ut som dere hadde en vellykket seanse, og det lover jo bra.

Skrevet

Åh så moro! Gleder meg bare enda mere nå :-)

Jeg tror ikke Mia kan dykkes under vann siden hun da er over 6 mnd. (måtte vente pga kolikken) men moro blir det lell :-)

Tok dere bilder? Får man lov til det?

Skrevet

Så bra hun trivdes i vannet. Vi skal på babysvømming i ettermiddag vi. Blir spennende. Hvor går dere? Hva hadde Mathea på seg? Jeg snakket med hun som skal ha kurset, hun sa de pleide å bruke de badebleiene. Vi har nå kjøpt de, men vi får se....

Jeg hadde dessuten klert å melde oss på kurs for vidregående ( var overlykkelig å finne et kurs som gikk så tidlig som 16.30), Benedicte er jo helt håpløs når kl blir 18.30 da er det natta. Menjeg ringte og snakket med de i går og de sa det sikkert gikk helt fint.

Skrevet

ååå som jeg gleder meg når jeg leser såntno :-)

Camilla begynner på babysvømming 24 august, sammen med Mia :-)

Gleder oss kjempemasse!!

Øver på å sprute litt vann i ansiktet på henne når vi bader, ser ikke ut ti å plage henne noe særlig så det lover jo bra.

Hvor er det dere går på babysvømming?

Skrevet

Vi skal på turnhallen, fant ut at det er veldig praktisk for da kan pappa`n være med mere, det er nemlig ikke så langt fra jobben hans... og da kan han evnt. gå tilbake å jobbe etter svømmingen er ferdig også..

Skrevet

Vi også går på turnhallen, endelig spire i magen. Gled dere. Felicia (instruktøren) var kjempehyggelig. Vi går da mandager fra 19-19.30. Eneste negative med turnhallen var garderobene, men det går fint siden bassenget og opplegget rundt var så bra. http://www.osloturn.no/nor/turnhallen

Endelig spire i magen; det står at det er kun en forelder i bassenget med babyen, så derfor tok ikke jeg med badetøy i går. Instruktøren sa at som oftest gikk det greit at begge foredrene var i bassenget med unntak hvis det er full klasse da. Så ta med badetøy begge to, kan jo være dere får lov. Jeg hadde fått lov i går siden det var kun vi som møtte opp. Vi var alene med instruktøren :)

Bilder ligger ute på hjemmesiden vår - både på forsiden og på Mathea sin side :)

Skrevet

Glemte å skrive at Mathea hadde på seg svømmebleie/badebukse. Kjøpt på foreldre og barn messen. De gjør sjelden på seg i vannet, så badebleie synes jeg egentlig er bortkasta da du hele tiden må kjøpe nye... Jeg fikk to prøver på slik bleie på foreldre og barn messa som jeg prøvde i bassenget i Spania og de blir tunge pga at de suger til seg vann. Etter at Mathea var ferdig med badingen, så vred jeg opp bleia og det kom ganske mye vann ut av den. Det var iallefall min erfaring med de libero svømmebleiene.

Svømmebleia til Mathea er kun som en badebukse bare at det er et felt som kan ta opp avføringen hvis det skulle skje.

Du ser svømmebleia her; http://www.krabaten.no/

under produkter også svøm/bad. Mathea har da en kushie svømmebleie :)

Skrevet

Vi gikk på babysvømming før sommeren, og skal fortsette nå fra begynnelsen av august. Vi fikk anbefalt å kjøpe badebukse i stedet for å bruke badebleie. Dette fordi barna har en tendens til å flyte opp med rumpa i været med slik bleie på. Og som Kristin sier, blir de etter hvert fulle av vann, og dermed tunge å ha på. Dessuten har de badebuksene de selger til babyer i hvert fall en liten oppsugingsevne. Vi opplevde ingen ulykker i hvert fall!

Men uansett, gled dere dere som ikke har prøvd det før - kjempemoro!

Skrevet

Vi er også snart klare for runde nummer to med babysvømming! Det er kjempeartig, og vi er så heldige at selv om vi går på formiddagen så kan pappaen også stort sett være med. Vi har bare brukt en sånn liten badebukse (i stoff) som vi fikk kjøpt der de har babysvømmingen. Jeg trodde vi måtte bruke badebleie, men er glad for at vi slapp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...